خبرگزاری کار ایران

جوانان زیر 30 سال به دوره‌های شعر و داستان دعوت شدند

همزمان با برگزاری نمایشگاه کتاب تهران، بنیاد شعر و ادبیات داستانی، دو دوره مستقل آموزشی برای داستان‌نویسان و شاعران جوان در تهران برگزار می‌کند.

به گزارش ایلنا؛ همزمان با بیست و نهمین نمایشگاه کتاب تهران دو دوره متمرکز آموزش داستان‌نویسی و شعر در تهران برگزار می‌شود که شرکت‌کنندگان آن، جوانان زیر 30 سال سراسر کشور خواهند بود.

شرکت در این دوره،‌ فقط به علاقه‌مندان زیر 30 سال (متولدان 1365 به بعد) اختصاص دارد و آن‌ها باید برای ثبت نام خلاصه‌ای از فعالیت‌های ادبی‌شان را همراه با اثری که نشان‌دهنده این فعالیت است در اختیار ادارات کل ارشاد استان‌ها قرار دهند.

جوانان داستان‌نویسی که مایل به شرکت در سومین دوره داستان‌نویسی «آل جلال» هستند، باید یک داستان کوتاه بین 1500 تا 3000 کلمه و شاعران جوانی که می‌خواهند در دومین دوره آموزشی شعر شرکت کنند، باید سه قطعه شعر تایپ شده خود را هرچه سریع‌تر به ادارات کل ارشاد استان و یا اداره ارشاد شهرستان محل سکونت خود تحویل دهند.

به دلیل محدودیت در تعداد شرکت‌کنندگان، آثار تحویلی، ابتدا توسط ارشاد استان انتخاب و به بنیاد ارسال می‌شود. این آثار در مرحله دوم، توسط کارشناسان بنیاد بررسی شده و از منتخبان برای شرکت در دوره دعوت خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیش‌تر با شماره تلفن 88300824-021 داخلی 204 (بخش شعر) و داخلی 205 (بخش داستان) تماس بگیرند.

پیش از این دو دوره داستان‌نویسی با نام «آل جلال» (همزمان با برپایی هشتمین دوره جایزه جلال آل‌احمد) در تهران و خوزستان و یک دوره آموزشی برای شاعران جوان (همزمان با دهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر) در تهران برگزار شده است.

کد خبر : ۳۶۰۵۸۹