خبرگزاری کار ایران

مهدی توحیدپور:

جشنواره فیلم سبز سراسری برگزار می‌شود

جشنواره بین المللی فیلم سبز باحضور مشاوران عالی و مدیران باتجربه در سراسر ایران برگزار می‌شود.

 به گزارش ایلنا، دبیر اجرایی پنجمین جشنواره بین المللی فیلم سبز گفت: جشنواره بین المللی فیلم سبز با حضور مشاوران عالی و مدیران باتجربه در سراسر ایران برگزار می‌شود و نیروهای خلاق و جوان نیز درکنار مدیرانی باتجربه به سرعت و توان این جشنواره در بخش‌های مختلف نیز افزوده است.

مهدی توحیدپور (دبیر اجرایی جشنواره بین المللی فیلم سبز) گفت: این جشنواره مهمترین رویداد فرهنگی حفظ محیط زیست خاورمیانه است که پس از 10 سال سکوت برگزار می‌شود که با توجه به اهمیت آن و تولد دوباره‌اش کوشش می‌کنیم تا جشنواره‌ای همگام با حفظ محیط زیست کشورمان برگزار کنیم.

وی ادامه داد: انتخاب نیروهای حرفه‌ای و کارآزموده و به‌کارگیری مشاورینی عالی در این خصوص مهمترین بخش آغازین اجرا در این جشنواره بود و انتخاب اشخاصی با تدبیر و حرفه‌ای برای مدیران بخش‌های مختلف، جشنواره فیلم سبز را به یک جشنواره‌ای قوی و حرفه‌ای تبدیل کرده است.

دبیر اجرایی جشنواره بین المللی فیلم سبز همچنین گفت: نیروهای خلاق و جوان نیز درکنار مدیرانی باتجربه به سرعت و توان این جشنواره در بخش‌های مختلف نیز افزوده است.

مهدی توحیدپور با اشاره به مشاوران جشنواره نیز ادامه داد: مدیران حرفه‌ای در کنار خود مشاورانی خوش فکر و با تجربه دارند و سعی بر آن شد تا در ترکیب مشاوران افرادی دعوت شوند که بیشتر در فضاهای فرهنگ حفظ محیط زیست ایده‌های ارائه دهند که برای جشنواره مؤثر باشد.

دبیر اجرایی جشنواره همچنین گفت: جشنواره بین المللی فیلم سبز اتفاق خوبی در فرهنگ و حفظ محیط زیست کشور است و همه تلاش ما برای برگزاری شایسته آن است و امید که مردم کشورمان با حضور در این جشنواره در به ثمر رساندن این رویداد فرهنگی ارزشمند همراه جشنواره باشند.

مشاوران پنجمین جشنواره بین المللی فیلم سبزنیز عبارتند از: تاها بهبهانی، ژما جواهری پور، جعفر صانعی مقدم،  اسماعیل کهرم،، هومان لیاقتی، فرهاد ورهرام و محسن هاشمی.

پنجمین جشنواره بین المللی فیلم سبز 24 تا 31 اردیبهشت در تهران و سراسر کشور به صورت همزمان برگزار می‌شود

کد خبر : ۳۵۹۳۴۹