خبرگزاری کار ایران

رضا مقصودی مدیر بخش فیلمنامه جشنواره «روح الله» شد

دبیر نخستین جشنواره « روح الله» با انتشار حکمی مدیربخش فیلمنامه این رویداد سینمایی را منصوب کرد.

به گزارش ایلنا؛ محمد آفریده دبیر نخستین جشنواره «روح الله» با صدور حکمی رضا مقصودی را به عنوان مدیر بخش فیلمنامه این جشنواره منصوب کرد.

در حکم محمد آفریده آمده است:

«جناب آقای رضا مقصودی با عنایت به برگزاری اولین دوره جشنواره فیلم و فیلمنامه روح الله، حضرتعالی را به عنوان مدیر بخش فیلمنامه جشنواره معرفی می نمایم.

امید است با توجه به تجربه، تعهد و فعالیت های ارزشمند جنابعالی و همراهی و همدلی همه موثرین این حوزه، شاهد بروز خلاقیت های هنرمندان و فیلمسازان جوان در راستای گسترش و تعمیق آرا و اندیشه های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران باشیم.»

اولین دوره جشنواره «روح الله» یکم تا سوم خرداد سال جاری توسط معاونت هنری موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) در دو بخش اصلی و ویژه برگزار می‌شود.  این در حالی است که تاکنون بیش ازیک هزار و ۱۰۰ اثر در قالب «فیلم» و «فیلمنامه» به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده و به زودی فعالیت هیات انتخاب برای بررسی آثار رسیده آغاز خواهد شد.

بخش اصلی جشنواره به مسابقه فیلم‌های ۶۰ ثانیه‌ای در قالب «داستانی، پویانمایی و نماهنگ» اختصاص دارد و در بخش ویژه نیز فیلم‌های ۶۰ تا ۱۸۰ ثانیه‌ای در قالب «داستانی، پویانمایی و نماهنگ» با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

همچنین در حاشیه این رویداد، ۱۱۴ فیلم یک دقیقه‌ای با موضوع اندیشه‌های امام خمینی (ره) در حال تولید است که قرار است بعد از خریداری این آثار در شبکه‌های مختلف تلویزیونی و اجتماعی به نمایش درآید.

کد خبر : ۳۵۷۲۳۶