خبرگزاری کار ایران

اجرای نوروزی فیتیله‌ای‌ها در شبکه یک

سرپرست شبکه یک سیما برنامه‌های ویژه نوروز سال ۹۵ را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، فضل الله شریعت پناهی گفت: در نوروز ۹۵ شبکه یک با ترکیبی از برنامه‌های شاد و مفرح، به استقبال بهار خواهد رفت.

او افزود: شبکه یک بعنوان شبکه ملی و عمومی در نوروز امسال سلایق همه هموطنان را در تولید برنامه‌ها در نظر گرفته و امیدواریم تا در ایام تعطیل، هموطنان این شبکه را در نوروز ۹۵ همراهی کنند.یک یک عنوان ویژه برنامه تحویل سال ۱۳۹۵ شبکه است. اجرای این برنامه که علی اکبر کریمی آنرا تهیه کنندگی می‌کند، بر عهده سیدعلی ضیا» است.

 وی ادامه داد : در شب‌های نوروز مجموعه تلویزیونی فروشگاه بزرگ به کارگردانی محمد حسین لطیفی» و تهیه کنندگی محمود رضوی هر شب به روی آنتن خواهد رفت. در سریال فروشگاه بزرگ هومن برق نورد، بهنام تشکر، سیما تیرانداز، امیرحسین رستمی، نگار عابدی، محمدرضا شیرخانلو، یاس نوروزی، مجید یاسر، ‌نصرت می‌رعظیمی، شهین تسلیمی و بازیگر خردسال زینب فلاحت پیشه به ایفای نقش می‌پردازند.

 سرپرست شبکه یک ادامه داد : نشان مهربانی به تهیه کنندگی حسین ربانی غریبی تولید مشترک جمعیت هلال ‌احمر و گروه اجتماعی شبکه یک سیما است که در ۱۵ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای از اول فروردین ۹۵ بعد از سریال شبانه به روی آنتن خواهد رفت اجرای نشان مهربانی بر عهده عبدالله روا خواهد بود.

 وی با اشاره به اینکه برگزاری و پخش مسابقه  دستپخت، و زیر زنگ از جمله دیگر های برنامه های  شبکه یک است افزود: اولین اجرای فیتیله‌ای‌ها بعد از ممنوع الکاری در تلویزیون در نوروز95 است البته این بار فیتیله‌ای‌ها برای بزرگسالان برنامه اجرا می‌کنند. بگفته فضل الله شریعت پناهی قرار است حمید گلی، محمد مسلمی و علی فروتن در برنامه» هفت سین و بچین»، با اجرای قطعات طنز نمایشی و دعوت از مهمانان نام آشنا، بینندگان را سرگرم کنند. وی افزود: این سه بازیگر خوب تلویزیون قرار است برنامه‌های نوستالژی دوران گذشته و کودکی اعم از کارتن، سریال تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی را بازنمایی کنند. تهیه کننده این برنامه» علیرضا آقایی» است.

کد خبر : ۳۵۲۷۶۰