خبرگزاری کار ایران

نمایش ۳۴ فیلم کوتاه در روز نخست جشنواره فیلم موج

دومین روز جشنواره فیلم موج درحالی سپری شد که ۳۴ فیلم کوتاه مستند، داستانی و انیمیشن راه یافته به بخش رقابتی با حضور داوران جشنواره به نمایش درآمد.

به گزارش ایلنا؛ اولین سانس نمایش فیلم‌ها در روز دوم برگزاری جشنواره فیلم موج از ساعت ۹: ۳۰ روز گذشته در سینما لبخند جزیره کیش آغاز شد و نمایش ۳۴ فیلم کوتاه مستند، داستانی و انیمیشن تا ساعت ۱۹ در این سالن ادامه پیدا کرد.

رسول صدرعاملی و ابوالفضل جلیلی که داوری فیلم‌های کوتاه حاضر در بخش رقابتی جشنواره فیلم موج را به عهده دارند به همراه رضا شیخلانی و مجیدرضا مصطفوی اعضای هیئت انتخاب این جشنواره روز گذشته به همراه صاحبان این آثار سینمایی و اصحاب رسانه به تماشای فیلم‌ها نشستند و در فاصله استراحت میان نمایش هر فیلم به تبادل نظر با فیلم سازان و گفت‌و‌گو با آن‌ها پرداختند.

نمایش ۲۰ فیلم در روز دوم

نخستین جشنواره سراسری فیلم کوتاه موج امروز دوشنبه ۱۰ اسفند به ایستگاه پایانی نزدیک می‌شود، امروز نمایش تعداد ۲۰ فیلم کوتاه در حوزه‌های مستند، انیمیشن و داستانی در سینما لبخند کیش به نمایش در می‌آید و پس از آن با برگزاری مراسم اختتامیه در عصر دوشنبه و معرفی برگزیدگان این جشنواره سوت پایان برای اولین موج نواخته خواهد شد.

کد خبر : ۳۵۱۵۵۶