خبرگزاری کار ایران

کتابداران به تماشای « قلب‌جوهری» می‌نشینند

چهارمین نشست ـ پژوهش نقد فیلم با عنوان «به تماشای کتاب» با نمایش و تحلیل فیلم سینمایی «قلب‌جوهری» ساخته یان سافتلی برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، چهارمین نشست – پژوهش نقد فیلم با عنوان «به تماشای کتاب» ساعت ۱۴ روز شنبه دهم بهمن با نمایش و برگزاری جلسه نقد و تحلیل فیلم «قلب‌جوهری» ساخته یان سافتلی و با حضور سیدمحسن فاطمی فوق دکترای روان‌شناسی به عنوان کار‌شناس و تحلیل‌گر با همراهی جمعی از کتابداران در فرهنگسرای ابن‌سینای تهران برگزار می‌شود.

سلسله نشست ـ پژوهش‌های نقد فیلم‌ با مضمون کتاب و مطالعه، با عنوان «به تماشای کتاب» با توجه به ضرورت استفاده از شیوه‌هایی متنوع برای جذب مخاطب به کتابخانه‌ها به همت معاونت برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و با مشارکت سازمان فرهنگی ‌هنری شهرداری تهران برگزار می‌شود.

سلسله نشست ـ پژوهش‌های «به تماشای کتاب» به صورت ماهانه، توسط اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران و با مشارکت و میزبانی فرهنگسرای ابن‌سینا برگزار می‌شود و کتابداران، مخاطبین ویژه آن خواهند بود. در این نشست‌ها، با حضور کار‌شناسان حوزه کتاب و منتقدان و صاحب‌نظران حوزه سینما ‌تلاش می‌شود شیوه‌ای از نقد فیلم به کتابداران آموزش داده شود؛ تا با بهره‌گیری از آن، خدمات بهتری برای مراجعان فراهم آورند.

نخستین برنامه این نشست روز شنبه شانزدهم آبان با پخش فیلم «کتابخانه اسرار‌آمیز»، دومین برنامه روز شنبه چهاردهم آذر با نمایش فیلم «فار‌‌نهایت ۴۵۱» و سومین جلسه نیز با نمایش انیمیشن «جنگ کتابخانه» ساخته تاکایوکی هامانا در روز شنبه دوازدهم دی برگزار شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی BeTamashayeKetab. ir مراجعه کنند.

کد خبر : ۳۴۱۵۶۹