خبرگزاری کار ایران

شورای عالی خانه موسیقی:

اظهارنظر یا نامه‌ای درباره استعفای علیزاده دریافت نکردیم

اعضای شورای عالی خانه موسیقی از حسین علیزاده دعوت کردند با شرکت در جلسات شورای عالی؛ درباره موضوعات مطرح از جمله استعفای وی که طی روزهای اخیر مطرح شده، تبادل نظر کنند.

به گزارش ایلنا؛ جلسه دوره‌ای شورای عالی خانه موسیقی ایران با حضور اعضا به ریاست محمدرضا شجریان تشکیل شد و در این جلسه ضمن طرح و بررسی مسائل جاری خانه، اخبار و تحولات موسیقی در ماه‌های اخیر مورد بررسی قرار گرفت. حمیدرضا نوربخش مدیرعامل خانه موسیقی نیز گزارشی از عملکرد، فعالیت‌ها و نشست‌های اخیر خانه موسیقی ارائه داد.  

در این جلسه همچنین درباره اظهارات اخیر حسین علیزاده پیرامون خانه موسیقی در نشست خبری کنسرت گروه «هم آوایان» بحث شد که اعضای شورا ضمن ابراز تاسف از عدم حضور این نوازنده و آهنگساز در جلسه با یادآوری حضور موثر وی در جلسات قبل که آخرین بار در خرداد ۹۳ بوده، اعلام کرد در این مدت هیچ‌گونه اظهارنظر یا نامه مکتوبی درخصوص استعفای این هنرمند دریافت نشده ضمن اینکه شورای عالی خانه موسیقی علاقه‌مندی خود را برای حضور و استفاده از نظرات این استاد برجسته در جلسات آینده اعلام می‌کند.  

اعضای شورای عالی  خانه موسیقی در پایان این جلسه تمایل خود را برای دعوت از حسین علیزاده به منظور شرکت در جلسه آتی و تبادل نظر در مورد موضوعات مطروحه از جمله استعفای وی که طی روزهای اخیر مطرح شده، ابراز کرده و حضور این هنرمند را در شورای عالی مغتنم دانستند.

مصطفی کمال پورتراب، محمدرضا شجریان، فرهاد فخرالدینی، داود گنجه‌ای و هوشنگ کامکار هنرمندانی بودند که در جلسه شورای عالی خانه موسیقی حضور داشتند.

کد خبر : ۳۳۵۵۹۹