همنشینی تئاتر و موسیقی در برج آزادی؛
سجاد افشاریان و کینگ رام با «اسکارلت دهه شصت» میآیند + تیزر
اجرای مشترک کینگ رام و سجاد افشاریان در اولین روزهای زمستان امسال، برج آزادی را گرم میکند.
به گزارش ایلنا؛ گروه رام و سجاد افشاریان پس از اجرای موفق سال گذشته (صد سال پیش از تنهایی ما) که به نفع هنرمندان سرطانی تئاتر در برج آزادی روی صحنه رفت و با استقبال خوبی از طرف مخاطبان روبه رو شد، بار دیگر در اجرای مشترکی با نام "اسکارلت دهه شصت"، دی ماه سال جاری در کنار هم، به اجرای نمایشنامهخوانی و موسیقی میپردازند.
در این پرفورمنس مخاطب با نوعی همنشینی خلاقانه تئاتر و موسیقی مواجه میشود که شامل مونولوگی (اجرای تکنفره) با تم عاشقانه و اجتماعی در سه اپیزود است که در قسمتهایی با موسیقی پیوند میخورد.
"اسکارلت دهه شصت" به نویسندگی و کارگردانی سجاد افشاریان و با موسیقی گروه رام به مدت شش شب در برج آزادی برگزار میشود که اطلاعات دقیقتر و همچنین نحوه بلیت فروشی آن به زودی از طریق رسانهها اعلام میشود.
سجاد افشاریان پیش از این در پروژههای مختلفی، از تئاتر "ایران - استرالیا" تا ترانهسرایی برای قطعات مستقل ازجمله "تیتراژ پایان" و "بعد از تو" با کینگ رام همکاری داشته است.
در ادامه میتوانید تیزر پرفورمنس "اسکارلت دهه شصت" را ببینید.
tavoos_init_player( 'tavoos-vplyr-twigPkmdWJXtLTbI', 'https://cdn.ilna.ir/thumbnail/PkmdWJXtLTbI/-gv9vIN3273-GqHofH_oxdSRV1NIfibp_KJFy8kKTtGdzbKfkMmd_65Vc70JlRaPInkbwRNNBYbSpDXtPsNSLA,,/video_2015-12-19_12-57-40.jpg', [{ "file": "https://cdn.ilna.ir/servev2/PkmdWJXtLTbI/RL54z_netUE,/video_2015-12-19_12-57-40.mov", "type": "mp4", "label": "720p" }, ], 'https://video.tavoos.net/services/vast/mYreFyzU-OFDE-adi4-XiRJ-c4yVXSuehsge/2714' );