خبرگزاری کار ایران

اجرای «متاستاز» به تالار شمس رسید

asdasd
کد خبر : ۳۲۲۲۹۳

نمایش «متاستاز» از روز چهارشنبه ۲۷ آبان تا اول آذر ماه پنج اجرا در تالار شمس اقدسیه دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نمایش متاستاز به کارگردانی علی اصغر دشتی در ادامه گسترش و متاستازی خود در سالن‌های تهران؛ این روز‌ها به تالار شمس اقدسیه رسیده است و از ۲۷ آبان تا اول آذر ماه، پنج اجرا در این سالن خواهد داشت.

نمایش «متاستاز» از نهم آبان ماه آغاز شده و بر اساس اعداد فیبوناچی در ۸ سالن تهران ۵۴ اجرا خواهد داشت.

این نمایش هر روز، در یک مکان ثابت به صحنه نمی‌رود و فاصله اجر در یک سالن تا سالن جدید با وقفه‌ای به تعدا اجراهای سالن قبل طراحی شده است. بر این اساس گروه اجرایی این‌ روز‌ها در وقفه‌ای پنج روزه به‌سر می‌برد و سپس از روز چهارشنبه ۲۷ آبان تا اول آذر ۵ اجرا در تالار شمس اقدسیه خواهد داشت.

 کمپین تئاتر «متاستاز» با طراحی و کارگردانی علی‌اصغر دشتی به موضوع هم پایان بیماران مبتلا به سرطان می‌پردازد. این نمایش بخشی از کمپین یادآوری تلاش‌های این افراد به جامعه است که تاکنون به خوبی توانسته قشرهای مختلفی از مردم و جامعه هنری را به کمپین علیه متاستاز جذب کند.

از جمله اقدامات این کمپین انتشار ویدئوهایی با مضمون حمایت از همپا در شبکه‌های اجتماعی است که این روزها در حال گسترش است و مورد استقبال طیف‌های مختلف جامعه قرار گرفته است.

بهمن فرمان آرا ‌، آهو خردمند‌، صابر ابر‌، پانته آ پناهی‌ها‌، اشکان خطیبی‌، سهیلا گلستانی‌، بهناز جعفری‌، لیلی رشیدی‌، سام نوری‌، رامین سیاردشتی‌، علی رضا محمدی، فرزین صابونی‌، الهام کردا‌، آوا کیایی‌، ارسلان نصیری و ... از جمله چهره‌هایی هستند که تا کنون به این کمپین پیوسته‌اند و با انتشار ویدئوهایی با این مضمون‌، با همپای بیماران مبتلا به سرطان ابراز هم دردی کرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز