خبرگزاری کار ایران

قاضی‌عسکر و ترکمان ابعاد فاجعه منا را بررسی می‌کنند

بنیاد اندیشه اسلامی با همکاری دانشگاه تهران نشست علمی تخصصی فاجعه مصیبت بار منا را در محل دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه تهران برگزار می‌کند.

به گزارش ایلنا، در پی فاجعه مصیبت‌بار منا در روز عید قربان که منجر به جان باختن چندین هزار تن از زائران و میهمانان حرم امن الهی شد، بنیاد اندیشه اسلامی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با همکاری دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه تهران اقدام به برپایی یک نشست علمی تخصصی درباره این فاجعه کرده است.

این نشست روز یکشنبه 24 آبان ساعت 9:30 صبح با حضور و سخنرانی حجت‌الاسلام قاضی‌عسکر، نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی، ابوذر ابراهیمی‌ترکمان، رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و تنی چند از اساتید صاحب‌نظر در دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه تهران، خیابان شهید مطهری، نبش خیابان شهید مفتح، واقع شده است.

بررسی سبک زندگی دانشجویان ایرانی مقیم فرانسه

نوزدهمین نشست فرهنگی ایرانیان خارج از کشور با موضوع «تأملاتی بر اندیشه و سبک زندگی دانشجویان ایرانی مقیم فرانسه » با سخنرانی فتوره چی، مدیر گروه مطالعات رسانه و فرهنگ مؤسسه مطالعات و تحقیقات علوم اجتماعی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

این نشست، به همت اداره کل امور فرهنگی ایرانیان خارج از کشور سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی روز یکشنبه، 24 آبان‌ماه ساعت 10 صبح در محل ساختمان شماره یک این سازمان، واقع در خیابان ولیعصر (عج)، تقاطع فاطمی برگزار می‌شود.

کد خبر : ۳۲۱۵۵۹