خبرگزاری کار ایران

به دلیل استعفای مدیر اجرایی؛

برنامه «پنج شب، پنج نمایشنامه‌نویس» به تعویق افتاد

عباس غفاری با اعلام خبر استعفای خود از مدیریت اجرایی تالار شمس از تاخیر یک هفته‌ای در برگزاری برنامه «پنج شب، پنج نمایشنامه‌نویس» خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عباس غفاری، مدیر اجرایی تالار شمس ضمن اعلام قطع همکاری با مسئولان این مجموعه درباره دلایل تغییرات رخ داده، توضیح داد: بین من و مدیران مجموعه سوء تفاهم‌هایی به‌وجود آمد که برای جلوگیری از عمیق‌تر شدن سوءتفاهم تصمیم به استعفا و قطع همکاری گرفتم تا دست مدیریت مجموعه برای انتخاب مدیر اجرایی جدید باز باشد. به همین دلیل برگزاری نمایش‌نامه‌خوانی‌ها نیز به محل دیگری منتقل شد.

او از برگزاری نمایش‌نامه خوانی‌ها در تماشاخانه باران و پردیس سینمایی چهارسو خبر داد و گفت: به این ترتیب محمد رحمانیان نمایش‌نامه خود را روز شنبه ۲۳ آبان‌ماه در دو نوبت ۱۷ و ۱۹ در تماشاخانه باران برای علاقه‌مندان خوانش می‌کند. همچنین به دلیل برگزاری جشنواره فیلم‌های کوتاه در پردیس سینمایی چهارسو قرار شد برنامه‌ دقیق نمایش‌نامه خوانی در این مجموعه‌ها بلافاصله بعد از جشنواره اعلام شود.

غفاری خاطرنشان کرد: به این ترتیب دوستانی که در خواست اجرا در تالار شمس را داشته باشند و عزیزانی که در نوبت اجرایی هستند می‌توانند در گفتگو با آقای حیدری و مدیر اجرایی بعدی که معرفی می‌شود در جریان برنامه‌ها قرار بگیرد.

او افزود: از این نمایش‌نامه نویسان نیز تشکر می‌کنم که دعوت ما را برای خوانش متن‌های دست اول خود پذیرفتند. هر یک از این‌ هنرمندان نقش ماندگاری در تاریخ نمایش‌نامه نویسی بعد از انقلاب ایفا کرده‌اند که غیرقابل انکار است. از دوستان در تماشاخانه باران و مجموعه چهارسو نیز تشکر می‌کنم که برگزاری برنامه «پنج شب، پنج نمایشنامه‌نویس» را پذیرفتند.

برنامه «پنج شب، پنج نمایشنامه‌نویس» قرار بود از تاریخ ۱۹ تا ۲۳ آبان برگزار شود و طی آن هنرمندانی مانند فرهاد آییش، حمید امجد، نادر برهانی مرند، محمد چرمشیر و محمد رحمانیان نمایش‌نامه‌های خود را برای علاقه‌مندان روخوانی کنند.

علاقه‌مندان به زودی در جریان تاریخ دقیق این پنج نمایش‌نامه خوانی قرار می‌گیرند.

کد خبر : ۳۲۰۱۱۱