خبرگزاری کار ایران

تصویب و ابلاغ آیین‌نامه انتخابات شعب استانی انجمن هنرهای نمایشی

آیین نامه انتخابات شعب استانی انجمن هنرهای نمایشی ایران با رویکرد گروه محوری و اعتلای وضعیت تئا‌تر استان‌ها تهیه، تدوین و تصویب شد.

به گزارش ایلنا، ارمغان بهداروند (مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران) با اشاره به ضرورت اصلاح آیین‌نامه و تأکید بر اصالت گروه‌های نمایشی در این سند، از برگزاری چندین نشست به منظور بهره‌مندی از نظرات و تجربیات مدیران تئاتری، هنرمندان و نمایندگان گروه‌های استانی خبر داد.

بر اساس آیین‌نامه جدید، انتخاب مدیر‌عامل انجمن هنر‌های نمایشی استان‌ها از طریق انتخابات با حضور هیات مدیره گروه‌های نمایشی ثبت‌شده استان‌ها انجام می‌شود.

بهداروند با اشاره به استقبال از طرح ثبت گروه‌های نمایشی در استان‌ها، اظهار امیدواری کرد که گروه‌های نمایشی با بهره‌مندی از فرصت هم اندیشی و تعامل موجود، انتخابات پیش رو را به عنوان موقعیتی برای معرفی توانمندی‌ها، دستاوردهای تئا‌تر استانی و توسعه مشارکت هنرمندان در نظر گیرند.

مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی آیین نامه انتخابات شعب استانی را تبلور توجه به تئا‌تر استان‌ها و ارادهٔ هنرمندان دانست.

وی با اشاره به آغاز برگزاری این انتخابات، از حضور نمایندگان ناظر مرکز هنرهای نمایشی و انجمن در فرآیند برگزاری انتخابات که با مشارکت ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها و شوراهای اجرایی انجام می‌شود خبر داد.

این آیین نامه مشتمل بر ۸ ماده و ۵ تبصره در جلسه مشترک هیأت موسس و هیأت مدیره انجمن هنرهای نمایشی ایران مورخ ۱۲/۰۵/۱۳۹۴ به تصویب رسید.

کد خبر : ۳۱۵۱۷۸