خبرگزاری کار ایران

30 شهریور؛ آخرین فرصت ثبت‌نام در نمایشگاه مطبوعات

وبسایت بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات از امروز شنبه 28 شهریورماه به مدت 3 روز برای متقاضیانی که موفق به ثبت نام اولیه نشدند و یا قصد اصلاح اطلاعات ثبت نام خود را دارند، باز شده است.

به گزارش ایلنا؛ با توجه به درخواست‌های مکرر برخی رسانه‌ها و روابط عمومی سازمان‌ها و نهادها، فرصت مجددی برای ثبت نام در نمایشگاه مطبوعات اعلام شد که تا دوشنبه 30 شهریور ادامه دارد.

از آنجا که شرط حضور رسانه‌ها و انجام ثبت نام، تکمیل اطلاعات آنان در سامانه جامع رسانه های کشور (e-rasaneh.ir)  است و با توجه به اینکه برخی رسانه‌ها فرایند تکمیل اطلاعات در این سامانه را انجام نداده‌اند و بعضا در ایام ثبت نام با مشکلاتی مواجه بوده‌ و نتوانستند برای حضور در نمایشگاه ثبت نام کنند، وبسایت نمایشگاه در روزهای شنبه،‌ یکشنبه و دوشنبه(28 ،‌29 و 30 شهریورماه) باز است تا شرایط برای حضور این دسته از رسانه‌ها در نمایشگاه فراهم شود.

همچنین رسانه‌هایی که قصد ویرایش اطلاعات ثبت نام اولیه در سامانه نمایشگاه مطبوعات را دارند نیز در این سه روز این امکان برایشان فراهم است.

رسانه‌هایی که قبل از مهر سال ٩٣ مجوز فعالیت دریافت کرده‌اند، باید اطلاعات خود را در سامانه جامع رسانه‌ها به روز کنند تا برای ثبت نام در نمایشگاه با مشکلی مواجه نشوند.

با آغاز مرحله پیش ثبت نام از 15 شهریور و تا پایان روز جمعه 20شهریور، حدود 500 رسانه مکتوب و الکترونیک برای حضور در نمایشگاه مطبوعات ثبت نام کردند که 44 موسسه مطبوعاتی، 52 روزنامه، 44 هفته نامه، 116 ماهنامه، 23 خبرگزاری و 106 پایگاه خبری در لیست ثبت‌نام کنندگان نمایشگاه مطبوعات 94 وجود دارد.

ثبت‌نام قطعی بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات با امکان انتخاب محل غرفه توسط خود رسانه‌ها و به صورت الکترونیک در نیمه دوم مهرماه انجام خواهد شد.

بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات 16 تا 22 آبان در مصلای بزرگ تهران برگزار می‌شود.

کد خبر : ۳۰۶۲۵۵