خبرگزاری کار ایران

گروه نمایش "پاپیون" به لهستان می‌رود

asdasd
کد خبر : ۳۰۲۶۰۵

گروه نمایش "پاپیون" که پیش از این در جشنواره «کوفار» کشور بلاروس درخشیده بود، به لهستان سفر می‌کند.

به گزارش ایلنا، گروه نمایش "پاپیون" که "پیشتر از این به جشنواره هائی در کشور ارمنستان دعوت و اجرای نمایش داشت و در جشنواره "کوفار" بلاروس موفق به احراز مقام اول بازیگری و جایزه بزرگ جشنواره برای بهترین اجرا شده بود، چهارشنبه شب جهت حضور و اجرا در جشنواره تئاتر لهستان عازم این کشور شد.

رحیمی کارگردان این گروه در این ارتباط گفت: مانند چند سال اخیر این نمایش با حضور بازیگران پرتوان استثنایی تمرین و آماده شده است. نمایش "صندلی ها" نوشته "اوژن یونسکو" با بازی شنو قادری (دختری که در هنگام تولد دچار فلج مغزی شده است) مهران قندهاری (سندروم دان) و امین جهانگیری (فلج مغزی خفیف و ناشنوا) در روز یکشنبه 15 شهریور و در آخرین روز جشنواره به روی صحنه خواهد رفت.

این کارگردان یادآور شد: این گروه در هر سفر برون مرزی خود با یک شعار وارد جشنواره ها می شود که شامل مضامین انسانی بین‌المللی، مبارزه با معضلات جهانی همچون تروریسم، فقر و... می شود در سفر گروه به لهستان تصمیم گرفتیم با شعار "ایران سرزمین مهر و دوستی" وارد فستیوال شویم. این شعارها بر روی تی شرت اعضای گروه حک می شود.

رحیمی در پایان یادآور شد: نمایش "صندلی‌ها" با 18 ماه تمرین روزی 9 ساعت آماده اجرا شد و هم اکنون به جشنواره برادوی آمریکا، آینت آبنت هاوز اتریش، لیورپول کانادا، لومیتو ایتالیا و... دعوت شده است.

از آثار گروه پاپیون که آماده اجرا شده است می‌توان به نمایش‌های "پزشک نازنین"، "آوازه خوان طاس" و "در انتظار گودو" اشاره کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز