خبرگزاری کار ایران

"جامعه پویا"منتشر شد

"رویای ایرانی"موضوعی است که در این شماره "جامعه پویا "به آن پرداخته شده و احمد پورنجاتی و امیرمحبیان به تببین رویاهای ایرانی پرداخته و دکتر محمد مالجو ،عباس کاظمی و محمد فاضلی در میزگردی موضوع ثبات اقتصادی را به عنوان یکی از رویاهای ایرانی بررسی کرده‌اند.

نخستین شماره ماهنامه اجتماعی –فرهنگی "جامعه پویا"منتشر شد .این ماهنامه با صاحب امتیازی  و مدیر مسئولی مرجان لقایی در 116 صفحه با قیمت 6 هزار تومان منتشر شده است .

"رویای ایرانی"موضوعی است که در این شماره "جامعه پویا "به آن پرداخته شده و  احمد پورنجاتی و امیرمحبیان به تببین رویاهای ایرانی پرداخته و دکتر محمد مالجو ،عباس کاظمی و محمد فاضلی در میزگردی موضوع ثبات اقتصادی را به عنوان یکی از رویاهای ایرانی بررسی کرده‌اند.

آثار و گفتاری از سعید معیدفر ،محمدامین قانعی‌راد ، فرشاد مومنی ،حسین راغفر ، معصومه ابتکار ،سیدمحمد بهشتی ، حمید پور آذری ، امیر احمدی آریان، عباس صفایی‌فر و... از جمله مطالب این ماهنامه است .

همچنین در این شماره پرونده‌هایی را درباره "نوکیسگی"، انتظارات اجتماعی و شرایط اقتصادی در دوران پساتحریم ،حضور سیاست‌مداران در فضای مجازی و ...می‌خوانید.

کد خبر : ۲۹۹۱۴۷