خبرگزاری کار ایران

با حضور مهتاب کرامتی و فرهاد اصلانی

نقد و بررسی «عصریخبندان» درفرهنگسرای انقلاب اسلامی

پنجاه و دومین نشست باشگاه فیلم فرهنگسرای انقلاب با موضوع نمایش و نقد فیلم سینمایی «عصر یخبندان» ساخته مصطفی کیایی روز دوشنبه 12 مرداد ماه در سینما فلسطین برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، این نشست با حضور کارگردان این فیلم سینمایی، مهتاب کرامتی و فرهاد اصلانی از بازیگران فیلم و رضا درستکار، منتقد و سعید قطبی زاده، مجری- کارشناس برگزار می‌شود

پنجاه و دومین باشگاه فیلم فرهنگسرای انقلاب اسلامی دوشنبه 12 مرداد، ساعت 16:45 با نمایش فیلم کار خود را آغاز می‌کند و ساعت 18:45 با برگزاری نشست نقد و بررسی به کار خود ادامه می‌دهد.

«عصر یخبندان» در سی و سومین جشنواره فیلم فجر برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن و بهترین تدوین شد و در رشته های بهترین کارگردانی، بهترین نقش اول زن، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد، بهترین بازیگر نقش مکمل زن و بهترین فیلمبرداری کاندیدای دریافت سیمرغ شد.

این فیلم در پنجمین جشنواره فیلم شهر توانست تندیس زرین و دیپلم افتخار بهترین دستاورد فنی و هنری، تندیس زرین و دیپلم افتخار بهترین بازیگر زن، تندیس ویژه هیات داوران برای بهترین بازیگر مرد را از آن خود کند.

علاقمندان برای عضویت در باشگاه فیلم فرهنگسرای انقلاب اسلامی، دریافت بلیت و کسب اطلاعات بیشتر درباره این نشست می‌توانند با شماره 55408657 تماس بگیرند.

کد خبر : ۲۹۴۲۹۷