خبرگزاری کار ایران

فروزش، عطشانی و مفید سریال می‌سازند

سریال‌های کیمیا، هشت و نیم دقیقه، شبانگاهان، زیر نور شمع، آرام می‌گیریم،‌ شکوه یک زندگی و باغ سردار در شبکه‌دو تولید می‌شود.

به گزارش ایلنا، مسعود صباح درباره این سریال‌ها گفت: سریال 110 قسمتی کیمیا به تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی و کارگردانی جواد افشار مرحله سوم تصویربرداری را پشت سر می‌گذارد و پخش آن از ابتدای فصل پاییز آغاز می‌شود.

براساس توافق‌های انجام شده بهروز مفید سریال «هشت و نیم دقیقه» را برای این شبکه تهیه خواهد کرد. علی دادرسی و آزیتا ایرایی فیلمنامه «هشت و نیم دقیقه» را با محور سبک زندگی اسلامی ایرانی نوشته‌اند؛‌ این سریال یک ملودرام خانوادگی است که در 26 قسمت عبور خانواده‌ای از بحرانی ناخواسته و ناگهانی را به تصویر می‌کشد.

«شبانگاهان» نام یک سریال کمدی است که به کارگردانی علی عطشانی تولید می‌شود و امیرعباس پیام و مهدی شیرزاد به سرپرستی پیمان قاسم‌خانی فیلمنامه آن را نوشته‌اند. این سریال 26 قسمتی در قالب طنز به پشت صحنه یک برنامه تلویزیونی به نام «شبانگاهان» می‌پردازد.

سریال «زیر نور شمع» را ابراهیم فروزش براساس رمان هوشنگ مرادی‌کرمانی برای نوجوانان کارگردانی می‌کند، علیرضا سبط‌احمدی این مجموعه 18 قسمتی را تهیه می‌کند.

این سریال با موضوع همدلی اهالی روستا با بزرگ آبادی (شهربانو) برای مبارزه با خشکسالی و آبادانی روستا تولید می‌شود و همه قصه‌های آن برآمده از زندگی واقعی مردمی است که با مناسبات و روابط آشنا هستند. سریال‌های شکوه یک زندگی و باغ سردار نیز در مرحله نگارش فیلمنامه است.

کد خبر : ۲۹۳۷۳۱