خبرگزاری کار ایران

ﺍﮐﺒﺮ ﺭﺿﻮﺍﻧﯽ در دومین شب آواز ایرانی می‌خواند

asdasd
کد خبر : ۲۸۹۴۸۹

اکبر رضوانی در دومین شب آواز ایرانی در کنار علی جهاندار و سایر چهره‌های آواز ایران به اجرای برنامه می‌پردازد.

به گزارش ایلنا؛ در دومین نشست ماهانه شب آواز ایرانی؛ علی جهاندار (مدرس و خواننده آواز ایرانی) نیز به اجرای آواز و سخنرانی می‌پردازد. ضمن اینکه برای سایر قسمت‌های این برنامه که با هدف تجلیل از پیشکسوتان و معرفی چهره‌های جدید شکل گرفته نیز برنامه های متنوعی از سوی مرکز موسیقی حوزه هنری تدارک دیده شده است.

اکبر رضوانی یکی دیگر از خوانندگان این نشست؛ ﻧﺰﺩ ﺍﺳﺎﺗﯿﺪﯼ ﻫﻤﭽﻮﻥ محمدرضا لطفی، ﺍﺣﻤﺪ ﺩﻭﺍﻣﯽ، ﺭﺿﻮﯼ ﺯﺍﺩﻩ، ﻃﺒﺎﻃﺒﺎﯾﯽ، ﺣﻠﯽ، ﻧﻮﺭﺑﺨﺶ،ﮐﻤﺎﻝ ﺍﻟﺪﯾﻦ ﻋﺒﺎﺳﯽ، ﻣﻈﻔﺮ ﺷﻔﯿﻌﯽ، ﻣﺤﻤﻮﺩ ﺧﺪﻭﻡ، ﻫﻮﺷﻨﮓ ﻓﺮﺍﻫﺎﻧﯽ آموزش دیده و ﺑﯿﺸﺘﺮﯾﻦ ﺗﺎﺛﯿﺮ ﭘﺬﯾﺮﯼ ﺍﻭ ﺩﺭ ﺷﯿﻮﻩ ﺁﻭﺍﺯﺧﻮﺍﻧﯽ ﺍﺯ ﮐﻤﺎﻝ ﺍﻟﺪﯾﻦ ﻋﺒﺎﺳﯽ ﺑﻮﺩﻩ ﺍﺳﺖ .

وی ﺩﺭ ﭼﻨﺪ ﺳﺎﻝ ﺍﺧﯿﺮ ﺑﻪ ﺟﺰ ﺍﺟﺮﺍﯼ ﮐﻨﺴﺮﺕ‌ﻫﺎﯼ ﻣﻮﺳﯿﻘﯽ در ایران و سایر کشورهای جهان، ﺑﻪ ﻫﻤﮑﺎﺭﯼ ﺑﺎ ﺭﺍﺩﯾﻮ ﺗﻠﻮﺯﯾﻮﻥ ﻣﻠﯽ ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ ﺍﺟﺮﺍ ﻫﺎﯼ ﺯﻧﺪﻩ، ﺳﺎﺧﺖ ﺗﯿﺘﺮﺍﮊ ﻭ ﺷﺮﮐﺖ ﺩﺭ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ‌ﻫﺎﯼ ﺗﺤﻠﯿﻠﯽ ﺩﺭ ﺯﻣﯿﻨﻪ ﻣﻮﺳﯿﻘﯽ ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﭘﺮﺩﺍﺧﺘﻪ ﺍﺳﺖ . ﮔﺮﺍﯾﺶ ﺷﺨﺼﯽ ﻭﯼ ﺑﻪ ﺍﺟﺮﺍﯼ ﺁﻭﺍﺯ ﺑﻪ ﺷﯿﻮﻩ ﻣﮑﺘﺐ ﺍﺻﻔﻬﺎﻥ ﺍﺳﺖ .

ﺭﺿﻮﺍﻧﯽ همچنین ﺑا ﺭﺩﯾﻒ‌ﻫﺎﯼ ﺁﻭﺍﺯﯼ ﺍﺳﺘﺎﺩ ﻃﺎﻫﺮﺯﺍﺩﻩ، ﺍﺳﺘﺎﺩ ﻋﺒﺪﺍﻟﻠﻪ ﺩﻭﺍﻣﯽ، ﺍﺳﺘﺎﺩ ﻣﺤﻤﻮﺩ ﮐﺮﯾﻤﯽ آشنا است و به ﺑﺮﮔﺰﺍﺭﯼ ﮐﺎﺭﮔﺎﻩﻫﺎﯼ ﺗﺨﺼﺼﯽ ﺗﻠﻔﯿﻖ ﺷﻌﺮ ﻭ ﻣﻮﺳﯿﻘﯽ می‌پردازد.

"شب آواز ایرانی" برنامه ای است تحلیلی و آموزشی که قراراست میدانی برای تجدید دیدار با اساتید و همچنین معرفی چهره‌های تازه به هنر آواز ایرانی با شد. دومین جلسه "شب آواز ایرانی" روزشنبه بیستم تیرماه از ساعت 18،  در تالار سوره حوزه هنری در حالی اجرا می شود که تعداد دیگری از اساتید و هنرجویان به اجرای آواز خواهند پرداخت.

ورود به این جلسات در تالار سوره به نشانی خیابان سمیه، نرسیده به حافظ، حوزه هنری برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز