خبرگزاری کار ایران

دعوت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برای حضور در راهپیمایی روز قدس

asdasd
کد خبر : ۲۸۹۲۰۷

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با انتشار بیانیه‌ای؛ آزادگان جهان و ملت بزرگ ایران را به شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

به گزارش ایلنا؛ متن این بیانیه به شرح زیر است:

بأسمه تعالی

مسئله ‌فلسطین ‌امروز مسئله ‌اول‌ جهان ‌اسلام ‌است‌.

مقام معظم رهبری

روز جهانی قدس یادگار گراسنگ امام راحل عظیم الشان است که از دشمن شناسی آن عزیز فرزانه حکایت دارد. فتنه هایی که امروز در مسیر آزادی قدس شریف در کشورهای محور مقاومت ایجاد شده اند به درستی انتخاب صحیح رهبر کبیر انقلاب در هدف قرار دادن دشمن اصلی جهان اسلام و منطقه یعنی رژیم صهیونیستی را نشان می دهد. وحدت مسلمانان حول کلمه واحده الله با هدف رهایی بیت المقدس از اشغال خطری اساسی برای نظام جهانی سلطه بود و آنان برای درهم شکستن این اتحاد تلاش کردند با ایجاد گروه های تکفیری که کشتن مسلمانان را به هرچیز دیگری حتی درگیری با اشغالگران سرزمین قدس ترجیح می دهند، مانع از آن شوند که پیروزی بزرگ مسلمانان محقق گردد و تمدن نوین اسلامی شکل بگیرد.

تمامی حوادت و اتفاقات منطقه بر این گزینه تاکید دارند که فلسطین کماکان مسئله اصلی دنیای اسلام است و بر اساس همین واقعیت است که رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) همچنان رژیم صهیونیستی را مشکل اصلی دانسته و مسلمانان را از هرگونه انحراف از این دشمن و مشغول شدن به خود برحذر می دارند. بنابراین با پیروی از رهنمودهای رهبر بیدارمان همراه با دیگر مسلمانان و آزادیخواهان جهان کماکان در روز جهانی قدس آزادی قبله نخستین را فریاد خواهیم زد و از مردم عزیز ایران اسلامی این قلب تپنده حریت و مردانگی در جهان امروز دعوت می کنیم با حضور باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس همچون مشعلی برافروخته، روشن کننده مسیر حرکت دیگر مسلمانان جهان باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز