خبرگزاری کار ایران

استعفای پیروز ارجمند از دفتر موسیقی

asdasd
کد خبر : ۲۸۸۴۱۶

پیروز ارجمند درحالی از دفتر موسیقی استعفا کرد که شواهد نشان می‌دهد این مدیر پیشتر به تدریج کنار گذاشته شده بود.

پیروز ارجمند در گفت و گو با خبرنگار ایلنا؛ ضمن تایید خبر استعفای خود گفت: صبح امروز(14 تیرماه) از دفتر موسیقی وزارت ارشاد استعفا کردم و استعفانامه خودم را به آقای مرادخانی دادم. فعلا  تصمیم دارم به مشغله‌های شخصی برسم و فعالیت دانشگاهی را ادامه دهم.

او در پاسخ به این سوال که گویا پیشتر به نوعی از دفتر موسیقی کنار گذاشته شده بودید و آیا عدم حضورتان در جلسه‌ی مشورتی جشنواره فجر هم به همین علت بود؛ سکوت کرد و گفت: به هر حال هر مدیری مشکلات خودش را دارد و همه شاهد بودند که موسیقی ما چه شرایط بحرانی را طی کرد.

 پیروز ارجمند مدتی‌ست که در جلسه‌ها و نشست‌های مهم موسیقی حضور ندارد. این مسئله تا آنجا رسید که حتی نشست مشورتی جشنواره فجر بدون حضور این مدیر برگزار شد. از سوی دیگر ارجمند اخیرا در مسائل ارکسترها نیز دخالتی نداشت و روزهای اخر مدیریت خود را منفعلانه گذراند.

از سوی دیگر همواره اختلافات ارجمند و مرادخانی (معاون هنری وزیر ارشاد) مطرح بوده و حتی زمانی که حواشی متعددی برای ارکستر سمفونیک تهران پیش آمد، مخالفت‌های این دو مدیر مشخص‌تر شد چراکه ارجمند معتقد بود علی رهبری نباید اولین رهبر ارکستر سمفونیک باشد و این گزینه از سوی معاونت هنری تحمیل شده است.

پیروز ارجمند که در دوره مدیریت خود نتوانست جایگاه خود را در دفتر موسیقی مشخص کند؛ همواره مورد اعتراض هنرمندان نیز قرار گرفت. در دوران مدیریت ارجمند کنسرت‌های موسیقی متعددی در تهران و شهرستان‌ها با وجود اخذ تمام مجوزها لغو شد و ارشاد هم نتوانست از مجوزهای خود دفاع کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز