خبرگزاری کار ایران

صبا میزبان آثار قرآنی خوشنویسان طراز اول

asdasd
کد خبر : ۲۸۵۱۳۵

صبا با «واژه‌های وحی به روایت خط» مجموعه‌ای از آثار قرآنی پیشکسوتان خوشنویسی معاصر را همزمان با ماه مبارک رمضان به نمایش می‌گذارد.

به گزارش ایلنا؛ این مجموعه که روز سه‌شنبه(دوم تیر) از ساعت 16 با حضور چهره‌های برجسته و نام‌آور خوشنویسی کشورمان و عموم علاقمندان در نگارخانه خیال این موسسه گشایش می‌یابد شامل حدود هفتاد اثر قرآنی منتخب از پیشکسوتان و صاحب‌نامان این هنر است که در میانشان نام‌هایی چون استادان: غلامحسین امیرخانی، امیراحمد فلسفی، علی شیرازی، محمد سلحشور، علی اشرف صندوق آبادی، محمدعلی سبزه‌کار و رسول مرادی به چشم می‌خورد.

آثار ارائه شده در ابعاد مختلف و در انواع خطوط از: نستعلیق، شکسته، ثلث، نسخ، معلا و نقاشی خط بوده و یکی از مجموعه‌های متمرکز به لحاظ مفهومی در خوشنویسی معاصر محسوب می‌شود.

صبا با «واژه‌های وحی به روایت خط» تا پایان ماه مبارک رمضان میعادگاه دوستداران اصالت‌ها و ظرافت‌های این هنر اصیل ایرانی خواهد بود.

"واژه‌های وحی به روایت خط" ساعت 16 روز سه‌شنبه دوم تیر ماه گشایش یافته و تا پایان تیرماه ادامه خواهد داشت.

علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه به نشانی خیابان ولیعصر، چهارراه طالقانی به سمت سینما فلسطین، خیابان شهید برادران مظفر، روبروی درب خروجی سینما فلسطین شماره 125، موسسه فرهنگی هنری صبا – نگارخانه خیال مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز