خبرگزاری کار ایران

لغو مجوز کنسرت کلهر در ایران به ویکی‌پدیا اضافه شد

asdasd
کد خبر : ۲۸۲۵۷۸

با لغو کنسرت کیهان کلهر؛ تصمیم این هنرمند مبی بر عدم برگزاری کنسرت در ایران، بر صفحه ویکی‌پدیا قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ تنها دقایقی پس از انتشار خبری مبنی بر لغو کنسرت کیهان کلهر در ایران به دستور اداره اماکن ( زیر نظر نیروی انتظامی)؛ تصمیم کیهان کلهر مبنی بر عدم برگزاری کنسرت در ایران بر صفحه ویکی‌پدیای این هنرمند قرار گرفت.

در این متن آورده شده:

در خرداد ۱۳۹۴ و به دنبال ممانعت اداره اماکن نیروی انتظامی از برگزاری کنسرت مشترک کلهر و گروه بروکلین رایدر، کلهر اعلام کرد که دیگر در ایران اجرایی نخواهد کرد. وی تأکید کرد که تا زمانی که فرهنگ و هنر ایران گروگان زورگیری و زورآزمایی جناح‌های سیاسی است و خط مشی مشخصی برای این‌گونه فعالیت‌ها تعریف و اجرا نشده، از انجام هرگونه فعالیت در ایران خودداری خواهد کرد.

طبق برنامه‌های قرار بود؛ نامزد چهار دوره جایزه‌ی گرمی، یکی بین‌المللی‌ترین چهره‌های موسیقی ایران و نوازنده و آهنگساز چیره‌دست کمانچه یعنی کیهان کلهر؛ این هفته 19 خردادماه بعد از مدت‌ها در ایران (برج میلاد تهران) کنسرتی برگزار کند که مجوز این برنامه از طرف اداره‌ی اماکن صادر نشد.

کلهر تصمیم داشت تا برای اولین بار در ایران، کنسرتی همراه با «بروکلین رایدر» داشته باشد و در یک ماه و نیم گذشته نیز مقدمات برگزاری کنسرت فراهم شده بود اما چند روز مانده به برگزاری این برنامه؛ اداره‌ی اماکن به دلیل ملاحظات امنیت، از صدور مجوز برگزاری کنسرت خودداری کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز