خبرگزاری کار ایران

ایوبی:

خانه سینما نیاز به یک ساختمان باشکوه‌تر دارد

ایوبی با اشاره به وضعیت امروز سینما گفت: سینمای ایران با این عظمت نم‌ تواند با بودجه اندک سازمان سینمایی ادامه حیات بدهد.

به گزارش ایلنا، رییس سازمان سینمایی شب گذشته(چهارشنبه 6 خرداد) در جمع گروهی از سینماگران در تالار ایوان شمس گفت: سقف فعالیت‌های فرهنگی در ایران تا آسمان است و ما نیز در کنار شما خواهیم بود. امروز وقتی همراه با مهمانان خارجی از فرودگاه خارج می‌شویم و قدم به قدم این شهر را می‌بینیم؛ سرمان را بالا می‌گیریم و می‌گوییم که تهران همان ایران است.

وی ادامه داد: امروز تهران پرافتخار و زیبا شده و یک کارگاه هنری است. هر روز شاهد یک اثر هنری جدید در کوی و برزن تهران هستیم و بابت این اتفاق به مسئولان شهری دست مریزاد می‌گویم.

رییس سازمان سینمایی افزود: روزگاری در دنیا شهرها را به برج‌ها و میدان‌های آنها می‌شناختند اما از وقتی پای فرهنگ به شهرها باز شد، قدرت فرهنگ آنقدر زیاد است که بتن در برابر فرهنگ سر تعظیم فرود آورد و امروز شهرها به هنر و رویدادهای هنری و فرهنگی‌شان و به ویژه سینمایی شناخته می‌شوند.

ایوبی با اشاره به وضعیت امروز سینما گفت: سینمای ایران با این عظمت نمی‌تواند با بودجه اندک سازمان سینمایی ادامه حیات بدهد اما ان شالله بتوانیم فرهنگ و هنر کشور را اعتلا ببخشیم.

ایوبی افزود: در ایران بزرگ، هیچ نهاد و گروه فرهنگی رقیب هم یکدیگر نیستند و سقف فعالیت‌های فرهنگی تا آسمان ادامه دارد.

رییس سازمان سینمایی از مسئولان فرهنگی شهر تهران، درخواست کرد که یک پلاک (ساختمان) جدید برای خانه سینما اختصاص دهند چراکه خانه سینما نیاز به یک پلاک باشکوه‌تر دارد.

کد خبر : ۲۸۰۲۵۹