خبرگزاری کار ایران

فهرست بازیگران نمایش‌نامه خوانی «تالاب هشیلان» منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۲۷۹۵۲۴

نمایش‌نامه خوانی «تالاب هشیلان» به نویسندگی نوشین تبریزی و کارگردانی الهام شعبانی شنبه - 9 خرداد - به نفع "سین هشتم" در سالن تئاتر باران اجرا می‌‌شود.

الهام شعبانی؛ از هنرمندان جوان تئاتر؛ با برگزاری جلسه نمایش‌نامه‌خوانی به جمع همراهان «سین هشتم؛ سرپناه» و حامیان بی‌سرپناهان پیوست.

این جلسه نمایش‌نامه‌خوانی با حضور بازیگران شناخته شده تئاتر روز شنبه  9 خرداد در دو نوبت 19 و 21 برگزار می‌شود که علاوه بر اطلاع‌رسانی درباره این اقدام انسان‌‌دوستانه شهروندان تهرانی؛ تمام عواید حاصل از فروش بلیت برنامه در جهت بهبود شرایط بی‌سرپناهان پایتخت صرف خواهد شد.

در این نمایش‌نامه خوانی نوشین تبریزی، امیرحسین رستمی، افشین سلیمان پور، مهدی صباغی، سهیلا گلستانی، حسام منظور و علیرضا مهرانایفای نقش می‌کنند. دیگر عوامل این اجرا عبارتند از: طراح نور: رضا حیدری، آهنگساز و خواننده: فرزاد برهمن، طراح لباس: هرلاند بیگدلی، طراح گرافیک: امیر رجبی، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: حسین ایرجی.

الهام شعبانی همکاری با گروه‌های نمایشی در زمینه طراحی لباس و بازیگری را در کارنامه دارد.

«سین هشتم سرپناه» حرکتی فرهنگی - اجتماعی است که از سوی هنرمندان برای حمایت از بی خانمان‌ها شکل گرفته است و هنرمندان حاضر در این برنامه بخشی از جوایز یا آثار هنری خود را برای حمایت از بی‌خانمان‌ها هدیه می‌دهند.

قرار است مجموعه این جوایز در یک موزه نگهداری شوند. ضمن اینکه حامیان مالی برنامه سرپناه‌هایی امن و قابل سکونت را برای بی خانمان‌ها ایجاد می‌کنند تا این افراد بعد از مدتی آموزش و درمان بتوانند زندگی عادی‌تری داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز