خبرگزاری کار ایران

اجرای طرح قرآنی شمیم رمضان در کارخانجات سراسر کشور

asdasd
کد خبر : ۲۷۹۰۱۲

پیرو مصوبه ستاد کارگری فعالیت‌های قرآنی ماه مبارک رمضان، طرح قرآنی شمیم رمضان با هدف تقویت فضای معنوی در سطح کارخانجات سراسر کشور ویژه کارگران شاغل اجرا می‌شود.

محمدصادق محسنی کبیر(مدیر روابط عمومی دارالقرآن خانه کارگر) گفت: پیرو مصوبه ستاد کارگری فعالیت‌های قرآنی ماه مبارک رمضان، طرح قرآنی شمیم رمضان با هدف تقویت فضای معنوی در سطح کارخانجات سراسر کشور ویژه کارگران شاغل اجرا می‌شود.

وی گفت: این طرح با موضوعات آموزش غیرحضوری و تلفنی روخوانی، مفاهیم و حفظ قرآن کریم در 30 روز ماه مبارک رمضان، مسابقه بزرگ و سراسری قرآنی شمیم رمضان، طرح توزیع اقساطی قلم هوشمند قرآنی، اجرای طرح ختم قرآن کارگری، اجرای طرح ملی و قرآنی 1449 در تمام کارخانجات و سازمان‌های سراسر کشور ویژه کارگران شاغل به مناسبت ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

به گفته محسنی کبیر؛ تمام مراکز تولیدی و صنعتی، کارخانجات و سازمان‌ها و ستادها برای دریافت این خدمات قرآنی برای کارکنانشان می‌بایست تا تاریخ 17 خرداد 94 نماینده خود را به دارالقرآن خانه کارگر به‌عنوان ستاد مرکزی این طرح ملی از طریق ارسال معرفی‌نامه به شماره فکس  66481828-021 و یا مراجعه به پایگاه اینترنتی  www.ketabequran.ir و تکمیل فرم مخصوص معرفی نامه رابطین قرآنی کارخانجات و سازمان‌ها معرفی کنند.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 66978001 -021 از ساعت 8 صبح لغایت 17تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز