خبرگزاری کار ایران

ارسباران آثار محمدسعید شریفیان را بررسی می‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۷۷۹۱۶

باشگاه موسیقی ارسباران(جمعه 1 خرداد) در فرهنگسرای ارسباران آثار محمدسعید شریفیان را بررسی می‌کند.

به گزارش ایلنا؛ در این مراسم که جمعه 1 خرداد از ساعت 16 در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود؛ آثار محمدسعید شریفیان به صورت زنده اجرا و فیلم مستندی نیز نمایش داده می‌شود.

رقص امواج برای ویولن تنها، چهار قطعه گرگانی برای سکستت، چهارگاه برای ویولنسل تنها، دونو برای کلارینت و پیانو و کویر برای پیانو تنها؛ از جمله قطعاتیست که توسط نوازندگان اجرا می شود.

در اجرای این قطعات؛ بهنام ابوالقاسم (پیانو)، سایوری شفیعی ( کلارینت)، نازنین اورمز (گیتار) به همراه کوارتت شهرزاد، متشکل از: تینا جامه گرمی (ویولن 1)، یگانه حسینی (ویولن 2)، آتنه زنگنه (ویولن آلتو) و نگار نوراد (ویولنسل) حضور دارند.

علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سید خندان، خیابان جلفا مراجعه کنند. ورود به این برنامه برای عموم آزاد است.

شریفیان متولد سال 1333 درتهران است. وی کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را در موسیقی باگرایش آهنگسازی از انستیتوی موسیقی کلچستر اخذ و درجه دکترا ی فیزیک صوت و موسیقی الکترو آکوستیک را از دانشگاه پادوآی ایتالیا دریافت کرد.

هشتاد اثر در انواع بافت‌های صوتی و گروه‌های مختلف موسیقی، اعم از ارکسترال، کرال، مجلسی، موسیقی، الکترو آلوستیک، موسیقی فیلم و سریال‌های تلویزیونی و قطعات متعددی روی تم‌های فولکوریک ایرانی با فعالیت‌های مستمر «شریفیان» به تولید رسید.

پوئم سمفونیک بر روی اشعار سعدی، پوئم سمفونیک آرش کمانگیر و موسیقی سریال تلویزیونی «هشت بهشت» برخی از آثار موسیقی این آهنگساز است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز