خبرگزاری کار ایران

رونمایی از آلبوم پالت در عمارت مسعودیه

asdasd
کد خبر : ۲۷۶۸۹۹

آلبوم «شهر من بخند»، شنبه هفته آینده طی مراسمی با حضور اعضای گروه پالت در عمارت مسعودیه رونمایی می‌شود.

به گزارش ایلنا؛ این مراسم ویژه از ساعت 17 روز شنبه 26 اردیبهشت‌ماه در عمارت مسعودیه واقع میدان بهارستان تهران برگزار می‌شود.

در این برنامه اعضای گروه پالت متشکل از روزبه اسفندارمز (کلارینت)، کاوه صالحی (گیتار)، مهیار طهماسبی (ویولنسل)، داریوش آذر (کنترباس) و امید نعمتی (خواننده)، به همراه امین طاهری (درامز) و سردار سرمست (پیانو، آکاردئون و ملودیکا) نوازنده‌های میهمان گروه و جمعی از چهره‌های شناخته شده فرهنگ و هنر حضور دارند.

احسان رسول‌اف، تهیه‌کننده گروه پالت، با اعلام اینکه برنامه‌های غافلگیرکننده و متنوعی برای این مراسم رونمایی در نظر گرفته شده است، از همکاری همه‌جانبه مدیریت و عوامل اجرایی عمارت مسعودیه قدردانی کرد.

«شهر من بخند» پس از ماه‌ها تلاش پالت در استودیو کرگردن تهران ضبط شد و مراحل نهایی مسترینگ خود را در استودیو ابی‌رود، یکی از معتبرترین استودیوهای جهان، به پایان رساند تا بالاخره در هفته آخر اردیبهشت ماه 94 به بازار عرضه شود. اعضای گروه و عوامل تولید آلبوم «شهر من بخند» معتقدند این آلبوم فضایی کاملاً متفاوت با «آقای بنفش»، آلبوم پیشین آنها، دارد و فصل نوینی در فعالیت‌های این گروه به حساب می‌آید.

روزبه اسفندارمز(سرپرست گروه پالت) درباره ویژگی‌های این آلبوم می‌گوید: بخشی از قطعات این آلبوم در زمان انتشار آلبوم آقای بنفش ساخته شده بود و بعضاً در اجراهای زنده‌ی ما نیز اجرا می‌شد ولی باتوجه به تفاوت‌های زیبایی‌شناختی آثار تصمیم برآن بود که آن قطعات در آلبوم دوم عرضه شوند. در آلبوم «شهر من بخند»، شنونده‌ها روند دگردیسی پالت از آلبوم اول به این مجموعه را کاملاً حس خواهند کرد. فکر می‌کنم طیف وسیع‌تری از مخاطبان با «شهر من بخند» ارتباط برقرار خواهند کرد و سلیقه‌های جدیدی به جمع پالتی‌ها اضافه خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز