خبرگزاری کار ایران

کلینت ایستوود و ۱۰۱ فیلم بر‌تر سینما به نمایشگاه کتاب می‌آید

دو کتاب «شکست‌ناپذیر: کلینت ایستوود به روایت کلینت ایستوود» «۱۰۱ فیلم چهارستاره تاریخ سینما» به نمایشگاه کتاب می‌آید.

به گزارش ایلنا؛ کتاب «شکست‌ناپذیر: کلینت ایستوود به روایت کلینت ایستوود» با ترجمه سعید خاموش توسط انتشارات دنیای تصویر همزمان با نمایشگاه کتاب منتشر شد.

 این کتاب نوشته مایکل هنری ویلسون است و شامل گفت‌وگوهایی با ایستوود سر تمام فیلم‌هایش از «آهنگ می‌ستی را برایم بنواز» تا «آخرت» است. خلاصه داستان و عوامل هر فیلم هم ضمیمه گفت‌وگو‌ها شده است. ایستوود رمز و رازهای کارش را در ۲۸ فیلم از بهترین فیلم‌هایش در این کتاب فاش کرده است.

کتاب «شکست‌ناپذیر: کلینت ایستوود به روایت کلینت ایستوود» در ۳۴۹ صفحه مصور به قیمت ۲۰هزارتومان توسط انتشارات دنیای تصویر منتشر شده است.

 همچنین کتاب «۱۰۱ فیلم چهارستاره تاریخ سینما» با ترجمه سعید خاموش توسط انتشارات دنیای تصویر منتشر شد. این کتاب نوشته گیل کین و جیم پیازا است.

همه فیلم‌هایی که در تاریخ سینما جاودانه شده‌اند، از کلاسیک‌هایی مثل «پدرخوانده» و «کازابلانکا» تا «آواتار» جیمز کامرون و «اینسپشن» نولان و حتی فیلم سرگرم‌کننده پرفروشی مثل «هری پا‌تر» در این کتاب آمده‌اند و به تفصیل درباره هر کدام توضیح داده شده است.

بخش مربوط به هر اثر شامل مشخصات فیلم و عوامل، جایزه‌ها و افتخارات، دیالوگ‌های ماندگار، یادداشتی درباره دلایل اهمیت فیلم و کارگردان و بازیگرانش، سکانس فراموش نشدنی و نظر منتقدان است.

این کتاب در ۴۱۵ صفحه مصور به قیمت ۴۰هزارتومان توسط انتشارات دنیای تصویر همزمان با نمایشگاه کتاب، به بازار آمده است. کتاب‌ها «شکست‌ناپذیر: کلینت ایستوود به روایت کلینت ایستوود»، «دیکتاتور‌ها و سینما»، «بازیگری در سینما»، «تسخیر ناپذیر: زندگی و آثار رابرت دونیرو»، «آل پاچینو سلطان بازی‌سازان» و مجموعه کتاب‌های انیمیشن‌های دیزنی جزو آثاری هستند که پیش از این توسط انتشارات دنیای تصویر منتشر شده است.

کد خبر : ۲۷۵۰۸۶