خبرگزاری کار ایران

مجلس درباره بیمه خبرنگاران و هنرمندان از وزیر ارشاد سوال می‌کند

یکی از نمایندگان سؤال کننده از وزیر ارشاد معتقد است این وزارتخانه نسبت به پرداخت حق بیمه خبرنگاران، هنرمندان و نویسندگان اقدامات لازم را صورت نداده است.

به گزارش ایلنا به نقل از خانه ملت، عصر روز سه‌شنبه(۱ اردیبهشت ماه)، علی جنتی(وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) در کمیسیون فرهنگی حاضر خواهد شد تا به سؤالات برخی نمایندگان مجلس در زمینه‌های مختلف پاسخ دهد.

عباس مقتدایی(نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی) به عنوان یکی از سوال‌کنندگان درباره سؤال خود از وزیر ارشاد گفت: پیش از این قرار بود وزیر ارشاد نسبت به پرداخت حق بیمه خبرنگاران و هنرمندان اقداماتی داشته باشد ولی علیرغم پیگیری‌ها، تذکرات و سوالاتی که بار‌ها درخصوص بیمه خبرنگاران نسبت به وزیر ارشاد داده شده، تاکنون عملکرد خاصی در این زمینه ندیده‌ایم.

ابراهیم آقامحمدی، دیگر سؤال‌کننده از وزیر ارشاد درباره موضوع سؤال خود که قرار است در جلسه عصر سه‌شنبه کمیسیون فرهنگی مطرح شود، گفت: متأسفانه مدیرکل ارشاد استان لرستان از ظرفیت‌ها و امکانات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان برای برگزاری جلسات حزبی استفاده می‌کند که تاکنون برخورد قاطعی با این مسأله صورت نگرفته است.

کد خبر : ۲۷۱۴۱۹