خبرگزاری کار ایران

`پیمان شریعتی؛ معاون اجرایی اداره کل هنرهای نمایشی شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۹۲۹۷

مدیرکل هنرهای نمایشی، طی حکمی پیمان شریعتی را به عنوان معاون اجرایی اداره کل هنرهای نمایشی منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، در متن این حکم آمده است: خانواده بزرگ تئا‌تر ایران، مسایل، چالش‌ها و مطالبات این حوزه نیازمند ساختار چالاک، توانمند و پاسخگوست. ارتباط مبتنی بر احترام با هنرمندان گرانقدر و تعامل ساختاری پویا با سایر دستگاه‌ها و نهادهای غیردولتی و خصوصی و استفاده از توان و امکانات ایشان در راستای هم‌افزایی سرمایه‌های مادی و معنوی به منظور ارتقای جایگاه هنر مردمی تئا‌تر، امری است که تنها با شناخت، همت و تلاشی هنرمندانه محقق خواهد شد. نظر به تجربه، تخصص و توان اجرایی جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «معاون اجرایی اداره کل هنرهای نمایشی» منصوب می‌شوید.

امید که در سایه الطاف الهی، با همت، برنامه‌ریزی و تلاش پیگیر و بهره‌گیری از توان کار‌شناسی و اجرایی همکاران محترم و مشاوره‌های ارزشمند هنرمندان عرصه تئا‌تر، در این مسئولیت پیروز و سربلند باشید.

پیمان شریعتی پیش‌تر مدیر روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی و دبیر اجرایی جشنواره‌های متعددی همچون جشنواره بین‌المللی تئا‌تر فجر، جشنواره بین المللی نمایش عروسکی، جشنواره بین المللی نمایش‌های آیینی و سنتی و عضو هیئت مدیره یونیمای ایران نیز بوده است.

او که فارغ‌التحصیل رشته نمایش در مقطع کار‌شناسی است، کارگردانی ۴ نمایش و بازی در بیش از ۴۸ نمایش، فیلم و مجموعه تلویزیونی را در کارنامه دارد.

داوری جشنواره‌های تئا‌تر استانی در سال‌های ۱۳۸۰، ۱۳۸۲ و ۱۳۸۳‏، مسئولیت ستاد خبری و کار‌شناس روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی در سال‌های ۱۳۷۸ تا ۱۳۸۲‏، مدیریت روابط عمومی دومین جشنواره تئا‌تر بانوان کشور، ‏ مدیریت روابط عمومی چهارمین جشنواره تئا‌تر کانون‌های نمایشی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری ‏تهران، مسئولیت کمیته آیینی پنجمین همایش آیین‌های عاشورایی در سال ۱۳۸۷‏، مسئولیت کمیته تعزیه و آیینی و می‌دانی در چهارمین جشنواره بین‌المللی آیینی و سنتی، ‏ و عضویت هیأت بازبینی جشنواره تئا‌تر تهران، از مسئولیت‌های پیشین پیمان شریعتی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز