خبرگزاری کار ایران

برنامه «سهم من» روی آنتن رادیو اقتصاد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۲۴۳۴

برنامه رادیویی «سهم من» در رادیو اقتصاد، برای معرفی سهم کارآفرینان برتر در تحقق اهداف شعار سال به صورت هفتگی روی آنتن می‌رود.

به گزارش ایلنا، لیلا روزبهانی تهیه کننده برنامه «سهم من» با اشاره به آغاز تولید این برنامه اظهار کرد: این برنامه در راستای رسالت رسانه‌ای رادیو اقتصاد، در تحقق اهداف شعار سال طراحی شده است و به طور ویژه به بخش مشارکت مردمی در جهش تولید می‌پردازد.

وی با بیان این که «سهم من» با ساختار مستند چهره نگاری و براساس پژوهش رادیویی تهیه می‌شود، گفت: محور برنامه بر اساس روایت مسیر موفقیت یک کارآفرین به عنوان چهره موثر مشارکت مردمی در بخش تولید قرار دارد و هدف آن ارایه الگو و ایجاد انگیزه برای ارتقا مشارکت بخش خصوصی است.

روزبهانی افزود: سعی داریم در طول این روایت‌ها مشکلات و موانع موجود را در زیست بوم تولید بررسی و انتظارات تولیدکنندگان از دستگاه‌های دولتی را مطرح کنیم. دراین راستا با مشخص شدن کاستی‌ها در زنجیره ارزش محصولات، ظرفیت‌های اقتصادی بالقوه برای علاقمندان به سرمایه گذارای معرفی می‌شود.

وی با تاکید بر دیدگاه فرامرکزی در برنامه اضافه کرد: بخش گزارشی برنامه به معرفی ظرفیت‌های بومی استان‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در مناطق کمتر توسعه یافته برای تحقق شعار سال اختصاص دارد.

تهیه کننده رادیو اقتصاد در پایان گفت: «سهم من» تمامی ابعاد یک کسب و کار را از دریچه داستان زندگی یک شخصیت الهام بخش به صورت منسجم روایت می‌کند و تعهد در تولید و تلاش برای ایفای سهم مشارکت در پیشرفت جامعه را برای شنوندگان به تصویر می‌کشد.

این برنامه از ۵ اردیبهشت هر چهارشنبه ساعت ۱۴:۰۰ به مدت ۳۰ دقیقه روی موج اف‌ام ردیف ۹۸ مگاهرتز از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز