خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سفرهای دریایی سازمان دریانوردی خبر داد

انجام ۵ میلیون و ۴۳۷ هزار تردد دریایی/ ترافیک روان جابه‌جایی مسافران در بنادر جنوبی و شمالی

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۴۴۳۰

سخنگوی سفرهای دریایی سازمان دریانوردی از انجام ۵ میلیون و ۴۳۷ هزار تردد دریایی و ترافیک روان جابه‌جایی مسافران در بنادر جنوبی و شمالی خبر داد.

به گزارش ایلنا، سخنگوی سفرهای دریایی سازمان بنادر و دریانوردی در نوروز ۱۴۰۳ از انجام ۵ میلیون و ۴۳۷ هزار تردد دریایی از ۲۴ اسفندماه تا ۱۱ فروردین ماه‌ امسال خبر داد و گفت: جابه‌جایی مسافران و گردشگران دریایی با ترافیک روان در حال انجام است.

اله‌مراد عفیفی‌پور سخنگوی سفرهای دریایی سازمان بنادر و دریانوردی در نوروز ۱۴۰۳ در مورد آخرین وضعیت طرح تسهیل سفرهای دریایی نوروز ۱۴۰۳ با بیان اینکه تا صبح یکشنبه ۱۲ فروردین ماه، معادل ۳میلیون و ۲۳۰ هزار تردد مسافری دریایی به همراه ۲ میلیون و ۲۰۷ هزار تردد گردشگری دریایی صورت گرفته است، اظهار کرد: جمعا ۵ میلیون و ۴۳۷ هزار تردد دریایی از ابتدای طرح تسهیل سفرهای دریایی نوروز ۱۴۰۳ (۲۴ اسفند ۱۴۰۲) تا ۱۱ فروردین‌ماه سال جاری در بنادر شمالی و جنوبی کشور انجام شده است.

او افزود: در همین بازه زمانی، ۶۰۵ هزار دستگاه خودرو بین سرزمین اصلی و جزایر کیش و قشم جابجا شده‌ است و در عین حال ۲۷ هزار تردد شناور مسافری، وظیفه جابجایی و حمل مسافران عزیز را عهده‌دار بوده‌است.

سخنگوی سفرهای دریایی سازمان بنادر و دریانوردی در نوروز ۱۴۰۳ با تاکید بر اینکه خوشحال هستیم که با توجه به برنامه‌ریزی، نظارت، پایش و رصد مداوم همکاران سازمان بنادر و دریانوردی در تمامی مبادی مجاز مسافری و گردشگری دریایی شمال و جنوب کشور، هیچ گونه حادثه‌ای رخ نداده است، عنوان کرد: همچنین جابجایی مسافران و گردشگران دریایی با ترافیک روان در حال انجام است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز