خبرگزاری کار ایران

جشنِ سی‌سالگیِ «میراثِ مکتوب»

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۴۷۱۵

گرامی‌داشت سی‌اُمین سال تأسیس مؤسسهٔ پژوهشی میراث مکتوب به پاس سه‌دهه خدمت و تلاش پژوهش، تصحیح و انتشار متون کهن فارسی و عربی (۴۶٠ کتاب و ٢۵٠ نشریه) برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی مؤسسۀ پژوهشی میراث مکتوب، در آیین گرامی‌داشت سی‌اُمین سال تأسیس مؤسسهٔ پژوهشی میراث مکتوب، محمّدعلی موحّد، سیّدفتح‌الله مجتبایی، مجدالدّین کیوانی، ژاله آموزگار، علی‌اشرف صادقی، اصغر دادبه، حسین معصومی همدانی و نظام‌الدّین زاهدی (سفیر فوق‌العاده و مختار جمهوری تاجیکستان در ایران) سخنرانی خواهند کرد.

رونمایی از کتاب تاریخچۀ سی‌سال خدمت در میراث مکتوب، ٣٠ عنوان کتاب بازچاپ‌شدۀ منتخب جشنواره‌ها، فهرست کتاب‌ها و مقالات سه نشریّۀ تخصّصی میراث مکتوب، موسیقی میراث مکتوب (با شعر سیّدعلی موسوی گرمارودی، آهنگ‌سازی پیروز ارجمند و صدای غلام‌رضا رضایی) و فیلم مستند دستاورد سی‌سال فعّالیّت میراث مکتوب به‌همراه قدردانی از ٣٠ نفر از پژوهش‌گران و خادمان میراث مکتوب از دیگر بخش‌های این برنامه است.

این مراسم، چهارشنبه، شانزدهم اسفند، ساعت ١۶ تا ١٩ در تالار پژوهشکدهٔ فرهنگ و هنر و معماری به‌نشانی خیابان انقلاب، بین چهارراه ولیعصر و خیابان فلسطین، نبش خیابان برادران مظفر جنوبی (صبای جنوبی سابق)، شمارۀ ۱۰۷۶ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز