خبرگزاری کار ایران

تولید کتاب صوتی «کی بود کی نبود» تمام شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۴۶۷۲

تولید پروژه کتاب صوتی «کی بود کی نبود» به پایان رسید و در مرحله میکس و مستر نهایی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، با حضور پژمان حدادی نوازنده سازهای کوبه‌ای پروژه کتاب صوتی «کی بود کی نبود» ویژه گروه سنی کودک به پایان رسید و در مرحله میکس و مستر نهایی قرار گرفت. 

در توضیحات تکمیلی الهام افراز نویسنده و حمیدرضا آفریده آهنگساز و مدیر پروژه آمده است: 

کتاب «کی بود کی نبود» داستان کوتاهی است که از اشکال هندسی به عنوان نماد گروههای مختلف افراد در جامعه و یا جنبه‌های روانی مختلف شخصیت هر فرد، کمک گرفته شده است. ضمن اینکه در روند داستان به چالش‌هایی که هر فرد در طی مسیر رشد شخصیت با آن مواجه می‌شود اشاره شده است. 

ثریا قاسمی راوی، پژمان حدادی نوازنده تنبک، الهام افراز نویسنده، حمیدرضا آفریده آهنگساز، نوازنده کمانچه، کمانچه پنج سیم، قیچک آلتو، کارگردانی و مدیریت پروژه، پاشا هنجنی نوازنده نی، بهزاد رواقی نوازنده تار و سه‌تار، حنانه سعیدی نوازنده قانون، علی عابدین نوازنده سنتور، مریم خدابخش نوازنده عود، زکریا یوسفی دف و دایره نوازندگان، مینا مومنی، عرفان هنربخش، لیلا سودبخش، آیدین الماسیان، کسری نیک آذر گروه دوبله، مینا مومنی سرپرست ضبط صدای بازیگران، حسن خدایی نیا سرپرست ضبط سازها میکس و مستر، فراز تعالی سرپرست ضبط بخش قصه گویی گروه اجرایی این پروژه را تشکیل می‌دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز