خبرگزاری کار ایران

حق پخش مسابقات ورزشی موضوع امشب «جام‌جم»

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۷۹۶۰

برنامه «جام‌جم» به دنبال اتفاقات جنجالی‌اش از یلدای تلویزیون و موضوع بحران و خبر امشب به حق پخش مسابقات ورزشی رسیده است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سیما، دو هفته قبل موضوع یلدای تلویزیون بازتاب‌های گسترده‌ای داشت و هفته پیش موضوع بررسی عملکرد رسانه ملّی در مواجهه با بحران که حتی تا به امروز هم با واکنش‌هایی همراه بوده است.

اما موضوع حق پخش مسابقات ورزشی همیشه مورد نظر اهالی رسانه و حتی مخاطبین بوده و هست. برخی از شبکه‌های معلوم‌الحال خارجی هم که همواره خرید حق پخش مسابقات ورزشی خصوصاً «جام ملت‌های آسیا» را زیر سؤال برده‌اند.

این بار همچون «جام‌جهانی» قطر صداوسیما از حق پخش تلویزیونی خود با اسناد و مدارک دفاع کرده است. حتی با موافقت رئیس رسانه ملّی آی‌فرم رایگان حق پخش زنده تلویزیونی در اختیار پلتفرم‌های متقاضی شبکه نمایش‌خانگی هم قرار گرفت.

برنامه «جام جم» امشب دو میهمان دعوت کرده که یکی از قدیمی‌های عرصه روزنامه‌نگاری ورزشی به نام علی جوادی و در طرف دیگر حامد معینی معاون تدوین مقررات و امور حقوقی ساترا یک مناظره را بعد از یک هفته‌ی بدون مناظره این برنامه تلویزیونی، شکل می‌دهند.

برنامه تلویزیونی «جام‌جم» با رویکردی نقادانه به تهیه‌کنندگی مصطفی هیودی و با سردبیری و میزبانی سیداحمد موسوی صمدی هر دوشنبه حوالی ساعت ۲۳:۱۵ به صورت زنده روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز