خبرگزاری کار ایران

با همکاری دانشگاه صداسیما؛

نهمین دوره آموزشی سکوهای دارای مجوز از ساترا برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۷۸۱۸

ساترا در نظر دارد نهمین دوره‌ آموزشی «مدیریت رسانه» و «مهارت ارزیابی محتوا» را به‌منظور ارتقا و توانمندسازی رسانه‌های دارای مجوز از این سازمان برگزار کند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا)، ثبت‌نام دوره‌های آموزشی «مدیریت رسانه» و «مهارت ارزیابی محتوا» با هدف توانمندسازی رسانه‌های دارای مجوز از ساترا، از امروز ۲۵ دی‌ماه برای مدیران و رابطان رسانه‌های صوت‌و تصویر فراگیر آغاز می‌شود؛ این دوره از روز دوشنبه دوم بهمن‌ماه شروع خواهد شد و تا ۱۵ اسفندماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

در این دوره بر اقدامات و تجربیات آموزشی در سطح ملی و بین‌المللی، ملاحظات بومی و هنجاری تولید محتوا، انطباق و پیوستگی سرفصل‌های آموزشی با حوزه فعالیت فعالان حوزه صوت‌و تصویر فراگیر در فضای مجازی و توجه به نیازهای عمومی و تخصصی مدیران و رابط‌های محتوایی رسانه‌ها تاکید شده است.

این دوره که بخشی از فرایند صدور قطعی مجوز فعالیت رسانه‌های صوت‌و تصویر فراگیر خواهد بود به‌صورت ترکیبی (حضوری- مجازی) ذیل آموزش‌های آزاد دانشگاه صداوسیما برگزار خواهد شد و در پایان دوره به دانش‌پذیرانی که موفق به کسب نمره لازم در ارزشیابی شوند، مدرک معتبر از دانشگاه صداوسیما و مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعطا می‌شود.

متقاضیان برای ثبت‌نام و شرکت در این دوره‌ها می‌توانند به آدرس http://lms.iribu.ac.ir مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۳۴۵۲۴۳ داخلی ۴۴۸ و ۳۲۷ تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز