خبرگزاری کار ایران

مجید انتظامی باز هم ارکستر ملی ایران را رهبری می‌کند/ زمان چهاردهم دی‌ماه

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۰۳۲

تالار وحدت میزبان اجرای دوباره رویداد موسیقایی «همراه با خاطره‌ها» به رهبری مجید انتظامی می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بنیاد رودکی، ارکستر موسیقی ملی ایران با موافقت مجید انتظامی و مساعدت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، کنسرت «همراه با خاطره‌ها» را دوباره اجرا می‌کند.

این رویداد موسیقایی ۱۴ دی ماه در تالار وحدت برگزار می‌شود. 

در این رویداد ارکستر موسیقی ملی ایران با ترکیبی از سازهای ایرانی و کلاسیک و همراهی گروه کر بنیاد رودکی، برگزیده آثار مجید انتظامی از جمله سمفونی حماسه خرمشهر و موسیقی فیلم‌های از کرخه تا راین، آژانس شیشه‌ای، بوی پیراهن یوسف، دیوانه‌ای از قفس پرید، آرزوی بزرگ، ترن، دوئل، شیخ بهایی و زال و سیمرغ (بچه‌های کوه آلپ) را اجرا می‌کند. 

پیش از این کنسرت ارکستر موسیقی ملی ایران، طی پنج شب در آذرماه و پس از یازده سال دوری انتظامی از صحنه، در تالار وحدت اجرا شد که این رویداد با استقبال ویژه مخاطبان روبه‌رو بود و بلیت‌های همه این اجراها به صورت کامل به فروش رفت. 

میثم لطیفی (معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور)، محمدمهدی اسماعیلی (وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی)، حسین امیرعبداللهیان (وزیر امور خارجه)، علی بهادری‌جهرمی (سخنگوی دولت)، حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه (دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی)، حجت‌الاسلام محمد قمی (رئیس سازمان تبلیغات اسلامی)، سیدمحمد هاشمی (جانشین وزیر و معاون حقوقی)، سیدمحمود اسلامی (معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و سرپرست بنیاد رودکی)، محمود سالاری (معاون هنری) و محمد اللهیاری (مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) و همچنین شخصیت‌هایی چون محمدحسین صفارهرندی، وحید جلیلی، احسان محمدحسنی مسئول سازمان هنری رسانه‌ای «اوج»، عبدالله‌بن سعود‌العنزی سفیر عربستان سعودی در ایران از جمله میهمانان پنج شب نخست اجرای «همراه با خاطره‌ها» بودند. 

رویداد موسیقایی «همراه با خاطره‌ها» با همکاری مشترک بنیاد رودکی، دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن موسیقی ایران ۱۴ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت اجرا می‌شود. 

علاقمندان می‌توانند جهت تهیه بلیت این اجرا به سایت ایران کنسرت به نشانی Iranconcert. com مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز