خبرگزاری کار ایران

انتشار فراخوان ثبت نام در نمایشگاه گردشگری فیتور اسپانیا

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۷۰۸۵

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با انتشار فراخوانی از فعالان، نمایندگان صنوف و کنشگران صنعت گردشگری کشور برای حضور با شکوه و قدرتمند ایران در چهل و چهارمین دوره نمایشگاه فیتور (FITUR) دعوت کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، این دوره از نمایشگاه فیتور از ۴ تا ۸ بهمن ماه ۱۴۰۲ و همزمان با روزهای آغازین سال نو میلادی در محل دائمی برپایی نمایشگاه‌های FIERA DE MADRID در کشور اسپانیا برگزار می‌شود. 

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، امسال نیز مأموریت دارد تا برای پانزدهمین سال، به عنوان نماینده وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، زمینه مناسب برای حضور فعالان صنعت گردشگری ایران در این رویداد بین‌المللی را فراهم کند. 

بر این اساس دفاتر خدمات مسافرتی، هتل ها، شرکت‌های هواپیمایی و سایر صنوف مرتبط با صنعت گردشگری که متقاضی حضور در نمایشگاه FITUR ۲۰۲۴ هستند، می‌توانند تا ۱۵ آذرماه به وب سایت نمایشگاه‌های کانون جهانگردی و اتومبیلرانی www. persiavisit. ir مراجعه و یا با شماره تلفن ۶۶۵۱۰۱۶۲-۰۲۱ تماس بگیرند. 

نمایشگاه FITUR فضای تجاری مناسبی را برای حضور، گردهمایی و ملاقات‌های متعدد و مفید در اختیار آژانس‌های گردشگری، گردانندگان تور، هتل‌ها، مشاورین و کارشناسان توسعه صنعت گردشگری و سایر متخصصین این حوزه جهانی قرار می‌دهد و یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های صنعت گردشگری در بازار اسپانیا و اروپا، آمریکای لاتین، آفریقا و آسیا به‌شمار می‌آید.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز