خبرگزاری کار ایران

جزییات کنسرت‌های پاپ تهران و شهرستان‌ها در نیمه دوم آبان ماه

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۴۱۸۸

حمید حامی، رضا یزدانی، امید حاجیلی، امین بانی و گروه خاطره‌سازها شامل حمید غلامعلی، قاسم افشار، مهدی مقدم و چنگیز حبیبیان برخی خوانندگانی هستند که قرار است، طی روزهای آینده روی صحنه بروند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، با اتمام فصل تابستان و شروع پاییز برگزاری کنسرت‌های پاپ و دیگر سبک‌ها حال و هوای جدیدی به خود گرفته است. البته برگزاری کنسرت‌ها در سه ماه تابستان و پیش از آن نیز، رویه‌ای بود که به هر حال با وجود همه فراز و نشیب‌ها وجود داشت؛ اما آنچه برگزار برگزاری کنسرت‌ها را نسبت به سال گذشته و حتی چند ماهه گذشته متفاوت کرده، افزایش قیمت بلیت‌هاست که تا مرز ۷۹۵ هزار تومان یا همان ۸۰۰ هزار تومان افزایش یافته است. قیمت حداقلی بلیت کنسرت‌ها هم بر اساس سالن سطح و جایگاه گروه یا خواننده از ۱۵۰ تا ۱۵۰ هزار متغیر است.

در ادامه نگاهی خواهیم داشت به کنسرت‌هایی که در نیمه دوم ماه آبان در تهران و دیگر شهرها روی صحنه می‌روند. 

کنسرت‌های پاپ در پایتخت

برج میلاد/ سالن همایش‌های بین‌المللی

حمید حامی

حمید حامی خواننده پاپ کلاسیک و یکی از شاگردان بابک بیات که سال‌هاست در زمینه خوانندگی پاپ مشغول است، قرار است روز یکشنبه ۱۴ آبان ماه طی دو سانس در برج میلاد روی صحنه برود. گفتنی است مبلغ حداقلی بلیتهای این کنسرت ۱۴۰ هزار تومان  و مبلغ حداکثری آن بر اساس جایگاه صندلی‌ها حداکثر آن ۷۹۵ هزار تومان است. زمان برگزاری کنسرت‌ها ساعت ۱۹ و ۲۲ است.

علیرضا پوراستاد

علیرضا پوراستاد خواننده پاپ و تلفیقی که طی یکی دو سال گذشته کنسرت‌های حرفه‌ای خود را روی صحنه برده، قرار است روز سه شنبه ۱۶ آبان ماه طی دو سانس در سالن همایش‌های برج میلاد میزبان هوادارانش باشد. زمان برگزاری این کنسرت ساعات ۱۹ و ۲۲ است مبلغ بلیت‌ها نیز از ۲۵۰ هزار تومان تا ۷۹۵ هزار تومان متغیر است.

علی عبدالمالکی

علی عبدالمالکی، یکی دیگر از خوانندگان پاپ است که قرار است در سالن همایش‌های برج میلاد روی صحنه برود. زمان برگزاری این کنسرت جمعه نوزدهم آبان ماه است و طی دو سانس ۱۹ و ۲۲ اجرا خواهد شد. گفتنی است قیمت بلیتهای این کنسرت از ۱۴۰ هزار تومان تا ۷۹۵ هزار تومان متغیر است و  علاقمندان برای خرید همچنان فرصت دارند.

مهدی یغمایی

مهدی یغمایی یکی دیگر از خوانندگان پاپ است که می‌خواهد روز سه‌شنبه سی آبان ماه طی دو سانس ۱۹ و ۲۱ در سالن همایش‌های برج میلاد به اجرای قطعاتش بپردازد. باید گفت قیمت حداقلی بلیت‌های این کنسرت ۱۲۰ هزار تومان و مبلغ  حداکثری آن ۷۹۵ هزار تومان عنوان شده است.

رضا یزدانی

رضا یزدانی هم قرار است روز چهارشنبه یکم آذرماه در سالن همایش‌های برج میلاد، طی دو سانس میزبان هوادارانش باشد. این کنسرت راس ساعت ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ روی  صحنه خواهد رفت و مبلغ حداقلی بلیت‌های آن ۱۴۰ هزار تومان و قیمت حداکثری آنها ۷۹۵ هزار تومان است.

سالن میلاد/ نمایشگاه بین‌المللی تهران

رضا بهرام

رضا بهرام خواننده پاپ که سال گذشته با سهراب و تهمورث پورناظری کنسرت نمایش سیصد را روی صحنه داشت، رار است روز دوشنبه ۱۵ آبان ماه طی دو سانس در سالن میلاد میزبان مخاطبانش باشد. این کنسرت طی دو سانس ۱۸:۴۵ و ۲۱ و ۴۵ اجرا خواهد شد. قیمت حداقلی بلیت‌های این کنسرت ۲۰۰ هزار تومان و قیمت حداکثری آن ۷۹۵ هزار تومان است.

امید حاجیلی

امید حاجیلی دیگر خواننده پاپ که کنسرت‌های او معمولاً تمدید می‌شوند، قرار است روز سه‌شنبه ۲۳ آبان ماه طی ۲ سانس ۱۹ و ۲۲ میزبان علاقه‌مندانش باشد. قیمت بلیت‌های این کنسرت از ۲۰۰ هزار تومان تا ۷۹۵ هزار تومان طبقه‌بندی شده است.

تالار وحدت/ بنیاد رودکی

کنسرت خاطره‌سازها 

تالار وحدت واقع در بنیاد رودکی نیز یکی از سالن‌هایی است که برخی از کنسرت‌های غیر پاپ را نیز میزبانی می‌کند. بر همین اساس قرار است کنسرت خاطره سازها با خوانندگی قاسم افشار، چنگیز حبیبیان، مهدی مقدم و حمید غلامعلی که به اجرای آثار نوستالژیک دهه ۷۰ و ۸۰ اختصاص دارد، در این سالن روی صحنه برود.

زمان برگزار برگزاری این کنسرت که یک بار به دلیل حمله رژیم اشغالگر اسرائیل به غزه و همدردی با مردم فلسطین به تعویق افتاده بود، روز سه‌شنبه شانزدهم آبان ماه هست و طی یک سانس ۲۱:۳۰ اجرا خواهد داشت. سرپرست گروه مذکور محمدرضا چراغلی است و علی فرهنگی رهبری ارکستر را به عهده خواهد داشت.

گفتنی است بلیت‌های این کنسرت از ۲۵۰ هزار تومان تا ۵۰۰ هزار تومان قیمت بندی شده‌اند.

هتل اسپیناس پالاس

گروه چارتار

گروه موسیقی تلفیقی چارتار با خوانندگی آرمان گرشاسبی نیز قرار است در روزهای آخر آبان ماه کنسرت برگزار کند. زمان برگزاری کنسرت گروه چارتار سه‌شنبه ۲۷ آبان ماه طی دو سانس ۱۹:۴۵ و ۲۱:۴۵ است‌. مبلغ قیمت‌های بلیت‌های این کنسرت نیز از ۱۷۰ هزار تومان تا ۷۹۵ هزار تومان تعیین شده است.

اشوان

اشوان یکی دیگر از خوانندگان پاپ که مخاطبان او اغلب نوجوانان و جوانان هستند این خواننده قرار است روز سه‌شنبه سی‌ام آبان ماه طی دو سانس در نوبت‌های ۱۹ و ۲۲ روی صحنه برود. مبلغ بلیت‌های این کنسرت نیز مانند کنسرت گروه چهارتار از ۱۷۰ هزار تومان تا ۷۹۵ هزار تومان است. علاقمندان برای خرید بلیت همچنان فرصت دارند.

کنسرت‌های پاپ در شهرستان‌ها 

شاهین شهر اصفهان/ سالن شیخ بهایی

حجت اشرف‌زاده 

حجت اشرف‌زاده خواننده پاپ و تلفیقی قرار است روز سه‌شنبه شانزدهم آبان ماه، طی دو سانسر ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ روی صحنه برود. مبلغ بلیت این کنسرت از ۱۷۵ هزار تومان شروع می‌شود و تا ۳۸۵ هزار تومان افزایش می‌یابد. علاقمندان شاهین شهری می‌توانند برای خرید بلیت این کنسرت به سایت‌های معتبر فروش مراجعه نمایند.

شیراز/ سالن حافظ

پرواز همای

پرواز همای، یکی دیگر از خوانندگان  پاپ سنتی قرار است در روزهای میانی آبان ماه در سالن حافظ شهر شیراز به اجرای کنسرت بپردازد. همای روز چهارشنبه و پنجشنبه، هفدهم و هجدهم آبان ماه طی دو سانس ۱۸ و ۲۱:۳۰ روی صحنه خواهد رفت. قیمت بلیت‌های این کنسرت بر اساس جایگاه صندلی‌ها از ۲۵۰ هزار تومان شروع می‌شود تا ۴۰۰ هزار تومان ادامه می‌یابد. بلیت‌های این کنسرت همچنان برای مخاطبان قابل تهیه است.

بندرعباس/ سالن شهید آوینی

امین بانی

امین بانی خواننده پاپ که طی دو، سه سال گذشته به نشر آثار خود پرداخته و کنسرت‌هایی را در تهران و دیگر شهرها برگزار کرده، قرار است روز چهارشنبه هفدهم آبان ماه طی یک سانس، راس ساعت ۲۲ در سالن شهید آوینی شهر بندرعباس به اجرای قطعاتش بپردازد. قیمت بلیت‌های این کنسرت از ۲۰۰ هزار تومان تا ۵۰۰ هزار تومان متغیر است و علاقمندان برای خرید همچنان فرصت دارند.

امید حاجیلی

امید حاجیلی هم قرار است در سالن شهید آوینی بندرعباس به اجرای کنسرت بپردازد. زمان برگزاری این برنامه روز پنجشنبه ۲۵ آبان ماه است. این کنسرت طی یک سانس ۲۲:۳۰ روی صحنه می‌رود و قیمتگذاری بلیت‌های آن از ۲۲۰ هزار تومان تا ۵۴۰ هزار تومان است.

شهر تبریز/ سالن همایش‌های بین‌المللی

رضا بهرام

رضا بهرام علاوه بر برگزاری کنسرتش در تهران، قرار است روز شنبه بیستم آبان طی دو سانس ۱۸:۳۰ و در سالن همایش‌های شهر تبریز به اجرای قطعاتش بپردازد. حداقل قیمت بلیت‌های این کنسرت ۲۵۰ هزار تومان و مبلغ حداکثری آن ۴۰۰ هزار تومان است.

این خواننده همچنین قرار است در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه  ۲۷ ۲۸ و ۲۹ آبان ماه در  سالن همایش‌های تبریز به اجرای قطعاتش بپردازد. مبلغ بلیت‌های این کنسرت از ۲۵۰ هزار تومان تا ۴۰۰ هزار تومان تعیین شده است. لازم به ذکر است بلیط‌های سه کنسرت مذکور به طور کامل فروخته شدند و علاقمندان باید منتظر کنسرت‌های بعدی رضا بهرام باشند.

اصفهان/ سالن سیتی سنتر

پرواز همای

پرواز همای روز شنبه و یکشنبه، بیستم و بیست و یک آبان ماه میهمان تبریزی‌هاست. او قرار است طی دو سانس ۱۸ و ۲۱ میزبان مخاطبان باشد. مبلغ بلیت‌این کنسرت از ۱۷۵ هزار تومان تا ۳۸۵ هزار تومان متغیر است. گفتنی است بلیت‌های روز شنبه به طور فروخته شده و علاقه‌مندان می‌توانند برای دیدن کنسرت در روز شنبه اقدام به تهیه بلیت کنند.

شهر فیروزکوه/ سالن آرتامهر

سالار عقیلی

سالار عقیلی خواننده موسیقی ایرانی قرار است روز دوشنبه ۲۲ آبان ماه در سالن آرتامر شهر فیروزکوه کنسرت برگزار کند. قیمت حداقلی بلیت‌های این کنسرت ۵۵۰ هزار تومان و مبلغ حداکثری آن ۵۸۰ هزار تومان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز