خبرگزاری کار ایران

وزیر ارشاد در حاشیه حضور در جشنواره فیلم کوتاه تهران مطرح کرد؛

جامعه هنری ایران در کنار مردم مظلوم فلسطین است

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۰۴۵۳

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در پردیس سینمایی ملت (محل برگزاری جشنواره فیلم کوتاه تهران) در جمع خبرنگاران گفت: جامعه هنری مثل همه بخش‌های دیگر کشور در کنار مردم مظلوم فلسطین هستند، مردم مظلوم فلسطین افرادی هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شامگاه ۳۰ مهرماه با حضور در چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران در جمع خبرنگاران قرار گرفت و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

وی درباره کیفیت برگزاری جشنواره فیلم کوتاه تهران گفت: این کیفیت حاصل تلاش‌های انجمن سینمای جوانان در استان‌های مختلف است باید از دوستان خودم تشکر کنم که زمینه برگزاری باشکوه این رویداد را فراهم کرده‌اند.

وزیر ارشاد درباره جشنواره فیلم فجر گفت: فراخوان جشنواره در موعد مقرر داده شد و کارها در حال انجام است.

اسماعیلی درباره صحبت‌های مرضیه برومند در مراسم تشییع پیکر داریوش مهرجویی و وحیده محمدی‌فر و واکنش‌های برخی افراد اظهار کرد: هنرمندان روز گذشته در موزه هنرهای معاصر جمع شدند و چندین جلسه پشت هم داشتند. فارغ از جنبه‌های انسانی و مسلمانی، مگر کسی می‌تواند وقایع غزه را ببیند و به عنوان یک انسان به یک موضوع حقوق بشری و قتل عام کودکان موضعی نداشته باشد این موضوعی است که در دنیا، همگان با آن همدردی می‌کنند.

وی افزود: من این اتفاق را که در تشییع پیکر مرحوم مهرجویی رخ داد مربوط به جامعه هنر نمی‌دانم. خانم برومند در حال صحبت بود که عده‌ای نگذاشتند صحبت کند، آنها عده‌ای هستند که کیلومترها از معیارهای عاطفی و اخلاقی دور افتاده‌اند و ما این افراد را بسیار قلیل می‌دانیم و ارتباطی بین آنها و جامعه هنری نیست. جامعه هنری مثل همه بخش‌های دیگر کشور در کنار مردم مظلوم فلسطین هستند، مردم مظلوم فلسطین افرادی هستند که شب و روز زیر بمباران رژیم کودک کش اسرائیل قرار دارند و اظهار همدردی با مردم فلسطین امروز جهانی شده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز