خبرگزاری کار ایران

عرضه ۲ مستند و یک فیلم کوتاه در نمایش خانگی

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۹۶۶۱

«رزم آرا، یک دوسیه مسکوت»، «مرگ ماساشایوشی» و «عباس» در فیلم‌نت عرضه شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فیلم نت، دو فیلم مستند و یک فیلم کوتاه جدید در بخش «سینمای دیگر» فیلم‌نت عرضه شد.

مستندهای «رزم آرا، یک دوسیه مسکوت» و «مرگ ماساشایوشی» و فیلم کوتاه «عباس» آثاری هستند که بخش «سینمای دیگر» با آن‌ها به‌روز شده است.

بخش «سینمای دیگر» برای عرضه فیلم‌های مستند و کوتاه و همچنین آثار بلند داستانی با رویکرد هنری و تجربی راه اندازی شده است تا فرصتی در اختیار این بخش از سینمای ایران قرار گیرد که بتوانند در پلتفرم‌های پربیننده نیز عرضه شوند.

مستند «رزم آرا، یک دوسیه مسکوت» به قتل مرموز سپهبد حاجی علی رزم آرا، نخست وزیر دوران پهلوی و عوامل موثر در ترور او و چهره‌های دخیل در این رویداد می‌پردازد.

عوامل مستند «رزم آرا، یک دوسیه مسکوت» عبارتند از نویسنده و کارگردان: سید احسان عمادی، مشاور تاریخی: مرتضی رسولی پور، گوینده: محمد بحرانی، تهیه کننده: حسام اسلامی، تصویربردار: مصطفی آتشمرد، صداگذار: یونس اسکندری، تدوین: محمدحسین حیدری، موشن گرافی: حامد کاظم زاده، طراح تصویر: محمدرضا دوست محمدی، دستیار کارگردان: علی سیف الهی.

مدت زمان فیلم ۷۸ دقیقه و سال تولید آن ۱۳۹۶ است.

عوامل مستند «مرگ ماساشایوشی» کارگردان: حسین صفرزاده، تهیه کننده: محمدجواد رئیسی، محقق: علیرضا کرمی، علی اکبر مجیدی فرد، نویسنده: حسین صفرزاده، مدیر تولید: علی احمدی، سرمایه گذار: سازمان هنری رسانه‌ای اوج عوامل مستند «مرگ ماساشایوشی» هستند.

این مستند نگاه گذرایی به تاریخ مدرن ژاپن، موقعیت و شرایط این کشور در جنگ جهانی دوم؛ از تحریم نفتی ژاپن توسط آمریکا تا انفجار پرل هاربر توسط ژاپن و بمباران اتمی دو شهر هیروشیما و ناکازاکی و حضور نیروهای ارتش امریکا در ژاپن تا به امروز است.

فیلم کوتاه «عباس» روایتی براساس واقعیت از دوران دانش آموزی شهید عباس بابایی یکی از افتخارات هشت سال جنگ تحمیلی است.

عوامل فیلم کوتاه «عباس» عبارتند از تهیه کننده و کارگردان: حسین ترک جوش، نویسنده: علیرضا حسن تبار، مدیر تولید: سعید دلاوری، تدوینگر: سمانه دیبا، مدیر فیلمبرداری: محمود عطشانی، آهنگساز: احسان صلح طلب، سرمایه گذار: سازمان هنری رسانه‌ای اوج و بازیگران: مهری آل آقا، فرید سجادی حسینی، فرج الله گل سفیدی، آذین احرامی، محمد موحدنیا، سید عمادالدین عابدینی.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز