خبرگزاری کار ایران

بیانیه دفتر تبلیغات اسلامی در واکنش به حمله وحشیانه صهیونیست‌ها به بیمارستان المعمدانی

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۸۷۳۱

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ضمن محکوم کردن حمله وحشیانه صهیونیست‌ها به بیمارستان المعمدانی تصریح کرد: همانگونه که امام خامنه ای (مدظله العالی) فرموده‌اند «پیروزی فلسطین تضمین شده است» و آرزوی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در خصوص آزادی قدس شریف نزدیک است.

به گزارش ایلنا، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ضمن محکوم کردن حمله وحشیانه صهیونیست‌ها به بیمارستان المعمدانی را محکوم کرد.

در بیانیه این دفتر آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ

قریب به ۷۵ سال از عمر نحس رژیم صهیونیستی گذشته و این دولت نامشروع نژادپرست در این مدت از هیچ اشغالگری و ظلمی فروگذار نکرده است. جنایت وحشیانه بمباران بیمارستان المعمدانی و کشتار زنان، کودکان و غیرنظامیان بی‌دفاع و مظلوم، نمونه دیگری از این وقاحت و انسان ستیزی و نقض صریح قوانین و عرف بین‌الملل است.

این کشتار ددمنشانه و هولناک، یک بار دیگر خوی درندگی و سبعیت رژیم جعلی اسرائیل را به نمایش گذاشت و خلاف کنوانسیون بین المللی ژنو و خلاف فطرت پاک تمامی انسان‌های آزاده جهان است.

بی‌شک سانسور و سرپوش گذاشتن رسانه‌های استکباری این بار قادر نخواهد بود تا جای ظالم و مظلوم را عوض کند و خون شهدای مظلوم فلسطین، عزم ملت مقاوم و مجاهد فلسطین را برای آزادی سرزمین‌شان از لوث وجود اشغالگران جزم‌تر خواهد کرد و همانگونه که امام خامنه ای (مدظله العالی) فرموده‌اند «پیروزی فلسطین تضمین شده است» و آرزوی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در خصوص آزادی قدس شریف نزدیک است.

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نیز ضمن محکومیت این اقدامات سخیف و ضد حقوق بشری رژیم زن کش و کودک کش صهیونیستی، از جامعه جهانی بویژه کشورهای عربی اسلامی، سازمان ملل متحد و شورای امنیت این سازمان و تمامی سازمان‌ها و نهادهای دینی واسلامی انتظار دارد تا به وظایف خود در قبال این نسل کشی عمل نموده و تلاش خود را صرف رفع اشغال و توسعه طلبی و تجاوزات رژیم اسرائیل علیه مردم فلسطین کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز