خبرگزاری کار ایران

«گم‌گشته در اندیشه» منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۶۰۱۱

کتاب «گم‌گشته در اندیشه» نوشته‌ی زینا هیتز با ترجمه‌ی پرستو مهدی‌قلیخان، توسط نشر نیماژ منتشر شد.

به‌ گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی نشر نیماژ، کتاب «گم‌گشته در اندیشه» با عنوان فرعی «خوشی‌های پنهان زندگی خردمندانه» نوشته‌ی زینا هیتز و با ترجمه‌ی پرستو مهدی‌قلیخان، منتشر شد و در دسترس علاقه‌مندان کتاب‌های فلسفی و فلسفه‌ی زندگی قرار گرفت.

در معرفی ناشر از این کتاب آمده است:

کتاب «گم‌گشته در اندیشه» با عنوان فرعی «خوشی‌های پنهان زندگی خردمندانه» حاصل تجربیات ذهنی عمیق و در عین حال ملموس یک روشنفکر مطرح دانشگاهی‌ست که پس از بیهوده یافتن کشمکش‌های عادی روزمره در گروه‌های اجتماعی و آزمودن مسلک‌های مختلف و حتی متضاد، از مقطعی به بعد تصمیم می‌گیرد جور دیگری بیندیشد و زندگی کند. او با طرح مفهوم «یادگیری پنهان» تلاش می‌کند ابعادی از «زندگی خردمندانه» را برای خود و مخاطبش ترسیم کند و مواهب و مزایا و به‌قول خودش خوشی‌های پنهان در این شکل از زندگی، زیست، تفکر و سلوک شخصی را واکاوی کند.

در بخشی از این کتاب آمده است:

«برای این‌که عشق به یادگیری را با تمام شکوهش تمرین کنیم، باید به آن اجازه دهیم از طریق جنگ و صلح درونی به انگیزه‌هایمان نظم و سامان دهد.»

کتاب ۲۶۶ صفحه‌ای «گم‌گشته در اندیشه» در قطع پالتویی، با کاغذ بالک (سبک)، جلد شومیز و قیمت ۲۲۰ هزار تومان به بازار نشر عرضه شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز