خبرگزاری کار ایران

راهیابی «بایکوت» به جشنواره جنایت و مکافات

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۴۶۰۸

فیلم کوتاه «بایکوت» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی امین رفیعی به سیزدهمین دوره جشنواره جنایت و مکافات ترکیه راه یافت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فیلم، «بایکوت» عنوان فیلمی کوتاه به کارگردانی و تهیه‌کنندگی امین رفیعی و نویسندگی سولماز اعتماد است.

ابوالفضل شیرزاد، ستایش صادق‌زاده، مصطفی احدی، امیر مقیمی، فرشاد خرسند، علی ولیانی، احسان آذر بهرام، محمد باغی و محمدرضا علیزاده بازیگرانی هستند که در این اثر ایفای نقش کرده‌اند.

سیزدهمین دوره جشنواره جنایت و مکافات ۱۷ تا ۲۳ نوامبر در شهر استانبول ترکیه برگزار می‌شود.

این جشنواره با هدف استفاده از زبان قدرتمند هنر و علم برای مطرح کردن مسائل اجتماعی و ارتقای آگاهی در زمینه حقوق و آزادی بشر، همه اشکال نژادپرستی، تبعیض، حاشیه نشینی، نفرت و ... شکل گرفته است.

امین رفیعی، تهیه کننده و کارگردان این فیلم کوتاه گفت: از پوستر و تیزر «بایکوت» طی روزهای آینده رونمایی خواهیم کرد.

دیگر عوامل فیلم کوتاه «بایکوت» عبارتند از: مشاور کارگردان: امین‌رضا علی‌محمدی، دستیار یک کارگردان و برنامه ریز: توفیق حیدری، مدیر فیلمبرداری: مهدی ایل‌بیگی، تدوین: شیدا گرجی، مدیر تولید: رضا نارنجی، طراح صحنه و لباس: پروا نریمانی، طراح چهره‌پردازی: محمدسام کیانی‌فر، منشی صحنه: المیرا آزاد، صدابردار: جلال سعادت‌یار و حامد حسین‌زاده، گروه کارگردانی: امید چنگیزی و محمد چنگیزی، پخش‌کننده: سولماز اعتماد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز