خبرگزاری کار ایران

عبدالحسین مختاباد مهاجرتش را تکذیب کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۶۹۸۶

عبدالحسین مختاباد (خواننده) خبر مهاجرتش از ایران را تکذیب کرد و منتشرکنندگان این خبر را روزنامه‌نگاران زرد خواند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عبدالحسین مختاباد (خواننده موسیقی ایرانی) مهاجرت خود از کشور را تکذیب کرد.

این خواننده با انتشار متنی در صفحه شخصی خود این خبر را تکذیب کرده و روزنامه‌نگاران و خبرنگاران شایعه‌پراکن را "زرد" خوانده است.

مختاباد در صفحه شخصی خود نوشته است:

سال قبل نیز خبری از من نشراندی؟ در آن ایام برادر عزیزم روانشاد ابوالحسن در قید حیات بود. همو که بیش از ۳۰ سال در کسوت شریف خبرنگاری بر عهد و سوگندش به قلم استوار ماند و با آن (جامه کس سیه و دلق خود را ارزق ننمود). آن عزیز سفر کرده به من گوشزد کرد که اینان روزنامه‌نگاران زرد هستند که با سرک کشیدن در زندگی این و آن لقمه نانی به کف آرند و به غفلت بخورند. و ای بسا سر در آخوری… اینک اما اوست خفته خوابی نه بیداریش در دنبال… تا جوابی سزاوارتر از من بدهد… و اما پاسخ من:

من اینجا ریشه در خاکم، من اینجا عاشق این خاک اگر آلوده یا پاکم، من اینجا تا نفس باقیست می‌مانم، من از اینجا چه می‌خواهم نمی‌دانم امید روشنایی گرچه در این تیرگی‌ها نیست، من اینجا باز در این دشت خشک تشنه می‌رانم، من اینجا روزی آخر از دل این خاک با دست تهی گل بر می‌افشانم، من اینجا روزی آخر از سه تیغ کوه چون خورشید سرود فتح می‌خوانم، می‌دانم تو می‌آیی.

پاینده ایران

سرفراز و پیروز و پیروز مردم بزرگوارش

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز