خبرگزاری کار ایران

انجمن موسیقی با انجمن اهدای عضو تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۲۷۳۹

مدیرعامل انجمن موسیقی ایران و مدیریت انجمن اهدای عضو ایرانیان در قالب موضوعات مختلف حوزه موسیقی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی انجمن موسیقی ایران، در پی دیدار و مذاکرات امیرعباس ستایشگر مدیرعامل انجمن موسیقی ایران با کتایون نجفی‌زاده مدیرعامل انجمن اهدای عضو ایرانیان و امید قبادی نایب رییس این انجمن موارد مختلف نحوه همکاری فی‌مابین ۲ انجمن بررسی و تفاهم‌نامه‌ای در این چارچوب منعقد شد. 

لزوم معرفی و برگزاری جلسات متعدد با فعالان حوزه موسیقی در راستای ارتقای فرهنگ اهدای عضو و پیوند اعضا و کمک به نجات جان بیماران نیازمند به اعضای پیوندی، استفاده از ظرفیت اجراهای صحنه‌ای برای حضور خانواده‌های محترم اهداکننده و بیماران لیست انتظار، کمک و حمایت از برگزاری جشنواره‌های موسیقی و سرود با موضوع اهدای عضو، درج محتواهای فرهنگی در فضاهای تبلیغی تحت پوشش انجمن موسیقی ایران و استفاده از ظرفیت‌های شعب استانی انجمن موسیقی ایران برخی از موارد این تفاهم‌نامه است. 

در یادداشت تفاهم‌نامه مشترک انجمن موسیقی ایران و سازمان مردم نهاد انجمن اهدای عضو ایرانیان بر ضرورت تعامل و همکاری طرفین در راستای مشارکت در فعالیت‎‌های مربوط به فرهنگ‌سازی اهدای عضو و پیوند اعضا در کشور، تاکید شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز