خبرگزاری کار ایران

آمار فروش نمایش‌های مجموعه تئاترشهر اعلام شد/خداحافظی با نمایش«هیدن» و «حرفه‌ای»

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۱۲۰۹

آمار هفتگی فروش و تماشاگران نمایش‌های به صحنه رفته در مجموعه تئاتر شهر تا پایان روز جمعه ۳ شهریورماه سال ۱۴۰۲ مشخص شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، آمار هفتگی فروش و تماشاگران نمایش‌های تالارهای اصلی، چهارسو، قشقایی، سایه و کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر تا پایان روز جمعه ۳ شهریورماه ۱۴۰۲ اعلام شد. 

نمایش «بک تو بلک» به کارگردانی سجاد افشاریان که از روز ۲۶ مردادماه در تالار اصلی با ظرفیت ۵۷۹ تماشاگر و قیمت بلیت ۲۰۰.۱۵۰ و ۱۰۰ هزار تومان اجرای خود را آغاز کرده با مجموع ۹ اجرا و میزبانی از ۵ هزار و ۱۷۰ مخاطب (با احتساب بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان) ۸۳۱ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان فروش داشته است. 

نمایش «چخفته» به کارگردانی اشکان پیردل زنده که در سری اول اجرا از ۲۳ تیر تا ۱۳ مردادماه در تالار سایه به صحنه رفت، در اجرای تمدیدیِ خود از روز دوشنبه ۳۰ مردادماه در تالار چهارسو با ظرفیت ۱۳۲ نفر و قیمت بلیت ۱۱۰ هزار تومان روی صحنه رفته که با مجموع ۱۹ اجرا و ۱ هزار و ۵۳۴ تماشاگر با فروشی معادل ۱۴۵ میلیون و ۶۴۰ هزار تومان به اجرای خود ادامه می‌دهد. 

نمایش «حرفه‌ای» به کارگردانی وحید منتظری نیز که از ۲۲ تیر ماه اجرای خود در تالار چهارسو با ظرفیت ۱۳۲ نفر و قیمت بلیت ۱۳۰ هزار تومان آغاز کرده بود با مجموع ۳۱ اجرا و ۳ هزار و ۵۵۸ تماشاگر و فروشی معادل ۳۶۶ میلیون و ۶۱۳ هزار تومان رسیده و به اجرای خود خاتمه داد. 

نمایش «هیدن (پنهان)» به کارگردانی کوروش شاهونه نیز که از ۲۷ تیر ماه اجرای خود را در تالار قشقایی با ظرفیت ۹۶ نفر و قیمت بلیت ۱۳۰ هزار تومان آغاز کرده، با ۴۹ اجرا و جذب ۴ هزار و ۵۸۶ تماشاگر (با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان) به فروشی معادل ۵۱۰ میلیون و ۱۸۵ هزار تومان دست پیدا کرده و به اجرای خود پایان داد. 

نمایش «کسی برای یک گوریل غمگین کاری نمی‌کند» به کارگردانی مجید شکری نیز که از روز جمعه ۳ شهریورماه در تالار سایه با ظرفیت ۷۲ نفر و قیمت بلیت ۱۰۰ هزار تومان به صحنه رفته، با مجموع ۱ اجرا، توانسته ۵۳ تماشاگر را به سالن بکشاند و با فروشی معادل ۳ میلیون و ۳۶۰ هزار تومان به اجرای خود ادامه دهد. 

همچنین نمایش «آوینیون» به کارگردانی حسن معینی نیز از روز جمعه ۳ شهریورماه در تالار سایه با ظرفیت ۷۲ نفر و قیمت بلیت ۱۱۰ هزار تومان اجرای خود را آغاز کرد و با مجموع ۱ اجرا، توانست ۶۸ تماشاگر جلب کند و فروشی معادل ۶ میلیون و ۲۷۰ هزار تومان داشته باشد. 

نمایش «شازده کوچولو ۲۰۲۳» به کارگردانی نیما گودرزی هم که از ۲۰ تیرماه در کارگاه نمایش با ظرفیت ۲۶ نفر و قیمت بلیت ۷۰ هزار تومان روی صحنه رفته است؛ با مجموع ۳۴ اجرا و حضور ۸۸۵ تماشاگر به فروشی معادل ۴۸ میلیون و ۲۰ هزار تومان دست پیدا کند و به اجرای خود ادامه دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز