خبرگزاری کار ایران

هم‌اندیشی مدیران جشنواره تئاتر فجر با سازمان فرهنگ و ارتباطات

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۹۱۵۹

جلسه هم‌اندیشی بین مدیران چهل‌و‌دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در دفتر مدیرکل هنرهای نمایشی برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، جلسه هم‌اندیشی بین مدیران چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با حضور کاظم نظری (مدیرکل هنرهای نمایشیو رییس جشنواره)، مهدی حامدسقایان (دبیر چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر)، عبدالرضا سیفی (مدیرکل همکاری‌های تنظیم‌گری صادرات فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی)، هادی نکونود (رئیس اداره نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های بین‌المللی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی) و مژگان وکیلی (مدیر امور بین‌الملل اداره کل هنرهای نمایشی) در دفتر مدیرکل هنرهای نمایشی برگزار شد.

در این دیدار اهداف جشنواره و زمینه‌های همکاری‌های لازم با سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در برگزاری شایسته و حضور گروه‌های شاخص بین‌المللی در این رویداد مهم مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین مقرر شد بخش فرهنگی سفارت‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور، مجدانه وارد گفت‌وگو و دعوت از گروه‌های نمایشی فعال و شناخته‌شده شوند و در معرفی این گروه‌ها به دبیر خانه چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر فعالیت و همکاری مؤثر داشته باشند.

برگزاری ویدئو‌ کنفرانس با  رایزن‌های کشورمان در خارج از کشور به‌صورت زودهنگام با هدف تبیین اهداف و برنامه‌های این جشنواره بین‌المللی از سایر برنامه‌های این جلسه بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز