خبرگزاری کار ایران

پنج فیلم سینمایی در شبکه نمایش خانگی

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۷۷۸۴

پنج فیلم سینمایی ایرانی «آخرین بار کی سحر را دیدی؟»، «تمام وسوسه‌های زمین»، «ازدواج صورتی»، «زیر سقف دودی» و «یک عاشقانه ساده» در پلتفرم فیلم‌نت توزیع شد.

به گزارش ایلنا، پنج فیلم سینمایی «آخرین بار کی سحر را دیدی؟» ساخته فرزاد موتمن، «تمام وسوسه‌های زمین» ساخته حمید سمندریان، «ازدواج صورتی» ساخته، «زیر سقف دودی» ساخته پوران درخشنده و «یک عاشقانه ساده» ساخته سامان مقدم در پلتفرم فیلم نت عرضه شد.

فیلم سینمایی «آخرین بار کی سحر را دیدی؟» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی فرزاد موتمن و فیلمنامه امیر عربی و محصول سال ۱۳۹۳ است. این فیلم در ژانر معمایی و جنایی قرار می‌گیرد. این فیلم برای نخستین بار در جشنواره ۳۴ فیلم فجر رونمایی شد و موفق به نامزدی در چند بخش اصلی شد. در این فیلم بازیگرانی چون فریبرز عرب‌نیا، سیامک صفری، ژاله صامتی، محمد رضا غفاری و روشنک گرامی ایفای نقش می‌کنند.

فیلم سینمایی «آخرین وسوسه‌های زمین» اولین و تنها ساخته سینمایی مرحوم حمید سمندریان و محصول سال ۱۳۶۸ است. این فیلم در گونه سینمای درام معمایی قرار می‌گیرد و بازیگرانی چون رضا کیانیان، هما روستا و احمد آقالو در آن به ایفای نقش می‌پردازند. شایان ذکر است «تمام وسوسه‌های زمین» اولین حضور سینمایی رضا کیانیان قلمداد می‌شود. این فیلم برای نخستین بار در هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر رونمایی شد و موفق به نامزدی در سه بخش بهترین بازیگر نقش اول زن، بهترین نقش مکمل مرد و بهترین صدابرداری شد.

فیلم سینمایی «زیر سقف دودی» به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی پوران درخشنده و محصول سال ۱۳۹۶ است. این فیلم سینمایی در گونه درام اجتماعی قرار می‌گیرد و بازیگران مطرحی چون مریلا زارعی، فرهاد اصلانی، بهنوش طباطبایی و آزیتا حاجیان در آن به ایفای نقش می‌پردازند. این فیلم برای نخستین بار در جشنواره فیلم فجر سال ۱۳۹۶ رونمایی شد و یکی از رکورداران سیمرغ بلورین این دوره از جشنواره تلقی می‌شد. مریلا زارعی برای بازی در فیلم «زیر سقف دودی» موفق به دریافت سومین سیمرغ بلورین کارنامه بازیگری خود شده است.

فیلم سینمایی «یک عاشقانه ساده» به کارگردانی سامان مقدم و محصول سال ۱۳۹۰ است. این فیلم در ژانر ملودرام قرار می‌گیرد. در «یک عاشقانه ساده» بازیگران مطرحی همچون مهناز افشار، مصطفی زمانی، آتیلا پسیانی و علی قربان‌زاده نقش آفرینی می‌کنند. قصه این فیلم تمام در یک روستا و به روابط بین ساکنین این روستا می‌پردازد.

فیلم سینمایی «ازدواج صورتی» به کارگردانی منوچهر بصیری، تهیه‌کنندگی هوشنگ نورالهی و نویسندگی سعید رحمانی و محصول سال ۱۸۳ است. این فیلم سینمایی در ژانر کمدی قرار می‌گیرد و بازیگرانی چون بهرام رادان، خسرو شکیبایی و فاطمه گودرزی در آن ایفای نقش می‌کنند. در خلاصه این فیلم سینمایی آمده:

آریان دانشجوی معماری می‌خواهد با دنیا، همکلاسی‌اش ازدواج کند اما پول کافی ندارد و بیکار است. او در حین گشتن برای کار به پیرمردی به نام ساکت که سابقاً بازیگر و وکیل بوده را می‌بیند. ساکت قصد استخدام خدمتکار دختری را دارد اما موکلش ملک تاج قصد استخدام خدمتکار پسر را دارد. ملک تاج به آریان پیشنهاد ماهیانه پانصد هزار تومان حقوق می‌دهد. پس از چند وقت آریان که وسوسه شده به دنبال دستیابی به پول و اموال به او پیشنهاد ازدواج می‌دهد. در کارنامه سینمایی منوچهر مصیری فیلم سینمایی «دنیا» به چشم می‌خورد که از موفق‌ترین فیلم‌های سینمای ایران در گیشه تلقی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز