خبرگزاری کار ایران

پیام دبیر نخستین جشنواره فیلم حوا؛

تاکیدی بر نقشِ مهم زنان بر حفظ، تقویت، رشد خانواده و جامعه بالنده

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۵۸۱۴

مهدیه سادات محور دبیر نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم حوا در آستانه برگزاری این رویداد در پیامی این جشنواره را تاکیدی بر نقشِ مهم زنان بر حفظ، تقویت، رشد خانواده و جامعه بالنده دانست.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم حوا، در متن پیام مهدیه سادات محور دبیر نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم حوا در آستانه برگزاری این رویداد آمده است: «زنانِ ایستاده بر فراز قله‌های افتخار، زنانِ نجواگر لالایی‌های مادرانه‌، زنانی با آغوش گشاده برای تربیت فرزندان آینده سازشان، زنانِ مدال آور و قهرمان، زنانِ پشتیبان و حامی دفاع مقدس، زنانِ پیشران در عرصه علم و دانش، زنان در اوج هنر و خلاقیت، همه این‌ها را وقتی در مدیوم سینما و روایت، تصور‌ می‌کنیم، آرایه‌های زیبایی را نظاره‌گر هستیم که متعهدانه، مسئولانه و با اشتیاق، موتور پیشران خود، خانواده و جامعه هستند و با انگیزه  و توان شگرف، سعی دارند طرحی نو در اندازند؛

نخستین جشنواره بین‌المللی حوا، روایت‌های ارزشمندی را از زنان در ایران و جهان معرفی می‌کند که بسیار برایمان آشنایند؛ تصاویر اثرگذار که تاکیدی است بر نقشِ با اهمیت زنان بر حفظ، تقویت و رشد خانواده و جامعه بالنده.

روایت‌هایی که در وهله اول، ضرورت بازتعریف تصویر به جا، کامل و صحیح از زنان به عنوان نیمی از جامعه را به همه ما یادآوری می‌کند و از زاویه دیگر تلنگری‌ست برای مدیران و اصحاب هنر، قلم و رسانه در باب لزوم بازنمایی و روایت زیبا و درست این کنشگران در قاب سینما و رسانه.

این جشنواره نه تنها پیشکشی به همه زنان ایران و جهان است که متعلق به همه کسانی است که سهم و جایگاه زنان در خانواده و جامعه را بی بدیل و بی‌همتا قلمداد می‌کنند. »

نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم‌ «حوا» به همت بنیاد بین‌المللی گوهرشاد تا ۲۳ تیرماه سال جاری در سطح کشور و از ۲۰ تا ۲۳ در تهران برگزار می‌شود. این رویداد محوریت موضوع زنان و خانواده را در دستور کار خود دارد و با همکاری مراکز و سازمان‌های فرهنگی مختلف فعالیت خود را دنبال می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز